Albumaankondigingen

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020
Help me even.

Hij had zijn solo album al klaar liggen toch? Het was The Future Bites, tour, afgelast want corona, nieuw solo album gemaakt, porcupine tree reünie (album+tour+verlenging van de tour) en dan nu dit najaar ht eerder genoemde solo album uitbrengen. Toch?
Twee zelfs, volgens mij. Lagen inderdaad al heel lang op de planken. Als de ene in het najaar komt, kan je er vergif op innemen dat die andere in het voorjaar komt.
 
  • Leuk
Waarderingen: Processierups en Brian

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Twee zelfs, volgens mij. Lagen inderdaad al heel lang op de planken. Als de ene in het najaar komt, kan je er vergif op innemen dat die andere in het voorjaar komt.
Hij is deze (Harmony Codex) al even aan het hypen met luistersessies. Schijnt nog meer dan zijn andere solo-albums een album te zijn dat als een geheel beluisterd moet worden.

Ben erg benieuwd naar deze. Maar uiteraard ook naar die Sufjan Stevens!!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020
Black Pumas brengt 27 oktober hun volgende album uit genaamd Chronicles of a Diamond. More Than a Love Song, de eerste single, is net uitgekomen!

Reverend Kristin Michael Hayter, ook wel bekend als Lingua Ignota, brengt een week eerder, op 20 oktober, haar eerste album uit onder haar eigen naam. Het album heet SAVED! De eerste single is uit en heet All of My Friends Are Going to Hell.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020
Er is dus kennelijk een gelimiteerde uitgave met daarbij ook een alternatieve versie van het album, met bijdragen van leden van o.a. Interpol, Tears for Fears, Opeth en Manic Street Preachters.
Ja, op zich niet onaardig. Kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk. Kan me zelf miet voorstellen dat ik heel erg onder de indruk van de covers ga zijn. Volgens mij zijn Manic Street Preachers en Interpol zelfs de volledige bands en dan Roland Orzabal van Tears for Fears en Mikael Åkerfeldt van Opeth.

Maar als er al zoveel werk is gestopt in dit album (65 minuten en zelfs 77 voor die gelimiteerde uitgave), wat moet het andere album dat al klaar ligt dan wel niet worden?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ja, op zich niet onaardig. Kan ook verkeerd uitpakken natuurlijk. Kan me zelf miet voorstellen dat ik heel erg onder de indruk van de covers ga zijn. Volgens mij zijn Manic Street Preachers en Interpol zelfs de volledige bands en dan Roland Orzabal van Tears for Fears en Mikael Åkerfeldt van Opeth.

Maar als er al zoveel werk is gestopt in dit album (65 minuten en zelfs 77 voor die gelimiteerde uitgave), wat moet het andere album dat al klaar ligt dan wel niet worden?
Waar heb jij gelezen dat er nog een plaat klaar ligt? Zover ik weet praat hij al 1,5 jaar of langer over dit album.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.547
11.020
Waar heb jij gelezen dat er nog een plaat klaar ligt? Zover ik weet praat hij al 1,5 jaar of langer over dit album.
Ik heb het geprobeerd om op te zoeken, maar zonder succes. Wat gek is, want ik heb het wel ergens vandaan en ik zou zweren dat dat vanuit Steven zelf was. Wel logisch dat ie meer over The Harmony Codex praat, aangezien dat het eerste album is dat uit gaat komen.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.223
2.165
Ik heb het geprobeerd om op te zoeken, maar zonder succes. Wat gek is, want ik heb het wel ergens vandaan en ik zou zweren dat dat vanuit Steven zelf was. Wel logisch dat ie meer over The Harmony Codex praat, aangezien dat het eerste album is dat uit gaat komen.
Ik had er inderdaad ook even naar gezocht, maar vond ook niets. Zag wel dat hij al heel lang over dit album praat.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
MGMT met een kleine tease. Nieuws in de komende dagen. Het nieuwe album, vraagteken?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20230918-204547_Chrome.jpg
    Screenshot_20230918-204547_Chrome.jpg
    501,8 KB · Weergaven: 26
  • Leuk
Waarderingen: Mark's Kal

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.252
3.817
MGMT met een kleine tease. Nieuws in de komende dagen. Het nieuwe album, vraagteken?
Damn, 'Your life is a lie' alweer 10 jaar geleden... Dat voelt echt als een paar jaar geleden. Maar goed, de songtitel is wel exemplarisch.
Voor MGMT koop ik blind een ticket.
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken