Rock Werchter 2027

The National - Lady Gaga
Angèle - Depeche Mode
Placebo - Billie Eilish
Raye - Pearl Jam

Barn headliners: Faith No More - Nine Inch Nails - Sigur Rós - Tomora
voor rond een uur of zes in de Barn: Tears for Fears - Pet Shop Boys

• Leuk
Waarderingen: phil
Hier iemand van “generatie Pommelien” die gisteravond naar Madness is geweest en dat was niet veel meer…
Eerlijk gezegd geen idee of ze het nog kunnen, maar heb ze ooit op Sziget mogen zien en dat was van voor tot achter een feest der herkenning en een massaal dansende weide. Zou mooi zijn dat nog eens mee te maken.

Ben wel benieuwd of Faith no more opnieuw zowel Werchter als Graspop gaat doen zoals de vorige twee keer? (Waarvan de tweede niet doorging) de eerste keer in 2015 was het als vervanger geloof ik maar met de covid editie waren die gewoon geboekt voor beide festivals toch?

Ben wel benieuwd of Faith no more opnieuw zowel Werchter als Graspop gaat doen zoals de vorige twee keer? (Waarvan de tweede niet doorging) de eerste keer in 2015 was het als vervanger geloof ik maar met de covid editie waren die gewoon geboekt voor beide festivals toch?
Klopt als 3e laatste achter Kendrick lamar en 21 pilotes, en op die 2020 affiche stond ook SOAD,

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Blink-182 - Volbeat (of MCR, maar zie die niet touren in zomer 2027).
Alt-J - Florence + The Machine
Muse - Nothing But Thieves
Pearl Jam - Pommelien Thijs

- Als SOAD nog toert, dan staan die in een stadion of eigen dagevent.
- Hetzelfde denk ik voor Rammstein.
- Metallica zal wel een pauze nemen na drie jaar.
Dit zou voor mij persoonlijk echt de meest verschrikkelijke line-up in jaren zijn, maar ik gun het iedereen die er blij van wordt!

Users who are viewing this thread