Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nadat ik Fontaines zowel op BKS als op Lowlands niet bepaald overtuigend vond (en terwijl er bij beide shows ook best mensen waren die dat wel vonden) denk ik ook: mwoah, laat maar. Ook al vind ik de albums behoorlijk sterk.
Het zal moeilijk zijn om die Tomorrows Modern Boxes shows te evenaren. Die set op DTRH19 was weer-ga-loos. Sterker dan sommige Radioheadshows waar ik bij was.
Ik snap dat Thom Yorke solo heel misschien net wat aan de kleine kant lijkt vergeleken bij Nick Cave en Gorillaz, maar vorig jaar sloten Eefje de Visser en Soulwax nog de ONE af he.
Ik snap dat Thom Yorke solo heel misschien net wat aan de kleine kant lijkt vergeleken bij Nick Cave en Gorillaz, maar vorig jaar sloten Eefje de Visser en Soulwax nog de ONE af he.
Waarmee ik ook wil zeggen: BKS zal vast proberen weer zo'n headlinertrio neer te zetten als dit jaar, maar dat moet maar net lukken. Zeker Soulwax en Disclosure lijken de laatste jaren toch ook geen plan A, B of C te zijn geweest.