Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hadden Danko ook op 't lijstje staan, prima vanaf een afstandje. Ik ben meestal niet van het plannen maar het lijkt me leuk om ook even langs te komen
Vergeten?! Het hoogtepunt van het forum is toch echt die meeting. Als jullie dat vergeten dan komen we jullie opzoeken in de moshpit! En met "we" bedoel ik iedereen behalve ik!
Ik ben er donderdag nog niet zo vroeg, maar ik kom een aantal van jullie sowieso snel genoeg ergens tegen. Vooraan in de marquee voor dat machtige trio bijvoorbeeld
Does it make sense to join for someone that does not speak dutch? Someone willing to speak english, german or french? Thinking of it.... no just english or german I will not be drunk enough for french at 14:15
Does it make sense to join for someone that does not speak dutch? Someone willing to speak english, german or french? Thinking of it.... no just english or german I will not be drunk enough for french at 14:15
I think most of us will not be drunk enough to speak French.
But don't let the Dutch/Flemish keep you away. We are all fluid in talking Beerish and Metalish and if we don't say the same words, we certainly make the same hand symbols.
I think most of us will not be drunk enough to speak French.
But don't let the Dutch/Flemish keep you away. We are all fluid in talking Beerish and Metalish and if we don't say the same words, we certainly make the same hand symbols.
Nog even de suggestie van @MetalLimbo hier plaatsen; de meeting op donderdag ergens bij de bar voorin bij de noordstage, want daar staat @Joslittel dan te werken als het goed is.
Nog even de suggestie van @MetalLimbo hier plaatsen; de meeting op donderdag ergens bij de bar voorin bij de noordstage, want daar staat @Joslittel dan te werken als het goed is.
Ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn, maar zou toch nog even goed nadenken over de meeting locatie. Ik begrijp dat het een lief gebaar is naar Jos, maar als je op die plek gaat ontmoeten terwijl er een band speelt op de north stage dan gaat met elkaar praten niet lukken lijkt me
Voor mij is alles goed.
Voordelen van aan de bar af te spreken zijn dat ik Jos alvast nog eens terugzie na Darken The Moon in Mechelen, want voor de rest zal ik quasi niemand kennen denk ik. En onze vaste bar van vrienden- en kennissengroep is aan de kant van de South Stage dus voor de rest zal ik daar ook niet veel geraken. En Combichrist van wat dichter horen en zien is ook zeker geen straf.
(Het is ietsje verder stappen en Dying Wish overweeg ik ook wel te gaan zien, maar dat zijn zeker geen onoverkomelijke minpunten voor mij).
En mij niet gelaten dat dit de 'officiële' Festileaks meeting is.
Ik kan er waarschijnlijk niet bij zijn, maar zou toch nog even goed nadenken over de meeting locatie. Ik begrijp dat het een lief gebaar is naar Jos, maar als je op die plek gaat ontmoeten terwijl er een band speelt op de north stage dan gaat met elkaar praten niet lukken lijkt me
Mwa, Combichrist speelt maar tot 14:25 op North, daarna Danko Jones op South, daar zullen we niet veel last van hebben.
En we staan meteen goed voor Wind Rose op North daarna.