Het huisdiertopic

Wat een heerlijk topic dit! Ik heb al bijna heel mijn leven katten, dus ik ben een echt kattenmens. Een kleine twee maanden geleden is helaas mijn vorige kat Howie overleden. Zijn broertje was al eerder overleden en dus had ik opeens een leeg huis.

Vrij snel besloten dat ik weer kittens wilde. Niet als vervanging voor Howie, maar omdat katten in huis nou eenmaal bij mij hoort. En alsof het zo moet zijn: op een adresje dat ik via via ken was er net een nieuw nestje geboren met twee kittens. Eentje was eigenlijk al geclaimd, maar die mensen wilden liever een poesje en dit zijn twee katertjes.

Dus.... Ik heb vandaag Luan en Persson mogen ontmoeten en over een paar weekjes komen ze allebei met mij mee naar huis! 😍🥰

Bekijk bijlage 19943Bekijk bijlage 19944Bekijk bijlage 19945
Wat een prachtige mannetjes! Fijn dat ze in je leven mogen komen na het verlies van Howie.

• Geweldig
Waarderingen: Jamel
Altijd al een kattenpersoon geweest. Op dit moment hebben we er 16 stuks. Gelukkig hebben we een groot huis en grote afgeschermde tuin waar onze beesies rond kunnen lopen. Ook vangen we kittens, jonge katten en drachtige poezen op in samenwerking met onze lokale dierenopvang. Helaas al 21 kittens dit jaar.
Maar hier alvast een paar van onze knapperds

Bijlagen

• IMG-20260417-WA0009.jpg
    IMG-20260417-WA0009.jpg
    216,8 KB · Weergaven: 19
Altijd al een kattenpersoon geweest. Op dit moment hebben we er 16 stuks. Gelukkig hebben we een groot huis en grote afgeschermde tuin waar onze beesies rond kunnen lopen. Ook vangen we kittens, jonge katten en drachtige poezen op in samenwerking met onze lokale dierenopvang. Helaas al 21 kittens dit jaar.
Maar hier alvast een paar van onze knapperds
Ok. Here we go..Jill Joy Ivy Eira Summer Lola Muis Yukon Alaska Amber Luna Nowi Zoë Merten Uma Benthe

Bijlagen

• 20220402_194613.jpg
    20220402_194613.jpg
    93,5 KB · Weergaven: 11
  • 20220210_143600.jpg
    20220210_143600.jpg
    93,9 KB · Weergaven: 11
  • Puma_20200411_151509.jpg
    Puma_20200411_151509.jpg
    98 KB · Weergaven: 11
Mijn huisgenootje Kissa
1000061807.jpg
Hoogzwanger in het asiel binnen gekomen, kleintjes met spoedkeizersnede ter wereld gekomen maar hebben het helaas niet gehaald. Daarna bij mij in opvang gekomen (ik was opvanggezin toen) om te bekomen en te herstellen en geresulteerd in een 'foster fail', wat bij de vorige opvangers wel lukte is bij haar door omstandigheden niet gelukt. Ondertussen al 7 jaar bij mij en ze is vermoedelijk zo'n 8 jaar oud.

Mijn ouders hebben 4 katten, maar ook die beschouw ik nog steeds als mede mijn diertjes aangezien er 2 al waren toen ik daar nog woonde en de jongste 2 ook 'foster fails' zijn waarbij ik hen als mini kittens mee heb ondersteund. Mijn ouders zijn namelijk ook jarenlang opvanggezin geweest voor kittens (en hun mamapoezen wanneer die niet te wild waren en dus mee in opvang kwamen).
- Woepie, ons bomma'tje van 16 en de enige zwart-witte en enige vrouwtje daar die zich weliswaar niet laat doen, als mijn vader in de zetel durft gaan zitten ligt ze binnen de minuut op zijn schoot
- Sim(ba), 10j elegante hoogpoot maar bang van alles en iedereen behalve mijn ouders en mij, mijn allergrootste knuffelvriend
1000061813.jpg
- Kobe, 8 jaar, sinds mini kitten bij ons en heel ziek geweest op 7-8 weken, net toen mijn ouders op vakantie waren en ik er alleen voor stond. Professioneel zanger met een breed scala aan liedjes, soms tot ergernis van mijn ouders 😂
- Rendur 6 jaar, bij ons in opvang geboren (zijn broer en mama wonen bij mijn zus) Kat met een aantal fysieke afwijkingen waar we pas na een aantal weken achter kwamen, zo had hij geen anus en zat er een heleboel niet juist achteraan. Luie dikkerd die urenlang kan genieten van geaaid worden en kopjes geven
1000061814.jpg

Users who are viewing this thread