Mijn huisgenootje Kissa

Hoogzwanger in het asiel binnen gekomen, kleintjes met spoedkeizersnede ter wereld gekomen maar hebben het helaas niet gehaald. Daarna bij mij in opvang gekomen (ik was opvanggezin toen) om te bekomen en te herstellen en geresulteerd in een 'foster fail', wat bij de vorige opvangers wel lukte is bij haar door omstandigheden niet gelukt. Ondertussen al 7 jaar bij mij en ze is vermoedelijk zo'n 8 jaar oud.
Mijn ouders hebben 4 katten, maar ook die beschouw ik nog steeds als mede mijn diertjes aangezien er 2 al waren toen ik daar nog woonde en de jongste 2 ook 'foster fails' zijn waarbij ik hen als mini kittens mee heb ondersteund. Mijn ouders zijn namelijk ook jarenlang opvanggezin geweest voor kittens (en hun mamapoezen wanneer die niet te wild waren en dus mee in opvang kwamen).
- Woepie, ons bomma'tje van 16 en de enige zwart-witte en enige vrouwtje daar die zich weliswaar niet laat doen, als mijn vader in de zetel durft gaan zitten ligt ze binnen de minuut op zijn schoot
- Sim(ba), 10j elegante hoogpoot maar bang van alles en iedereen behalve mijn ouders en mij, mijn allergrootste knuffelvriend

- Kobe, 8 jaar, sinds mini kitten bij ons en heel ziek geweest op 7-8 weken, net toen mijn ouders op vakantie waren en ik er alleen voor stond. Professioneel zanger met een breed scala aan liedjes, soms tot ergernis van mijn ouders
- Rendur 6 jaar, bij ons in opvang geboren (zijn broer en mama wonen bij mijn zus) Kat met een aantal fysieke afwijkingen waar we pas na een aantal weken achter kwamen, zo had hij geen anus en zat er een heleboel niet juist achteraan. Luie dikkerd die urenlang kan genieten van geaaid worden en kopjes geven
