Festileaks VoorSpel 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Royke
  • Startdatum Startdatum
En hierbij de deelnemers met 6 punten!

We beginnen met plek 4, net buiten de prijzen is @Joss geëindigd.
Wel 6 juiste antwoorden maar helaas de schattingsvraag viel voor jou de verkeerde kant op. Je voorspelde 1414 pagina's, een verschil van 401 pagina's.

Dan op plek 3 hebben we @luluasas, jij bent de gelukkige winnaar van een Ticketmaster bon twv €10
Jij had ook 6 juiste antwoorden maar voorspelde 1391 pagina's. Verschil van 378.

Op plek 2 hebben we @ChrisV, jij bent de gelukkige winnaar van een Ticketmasterbon twv €20
Ook hier dus 6 juiste antwoorden maar jij voorspelde 1324 pagina's. Een verschil van 311.

En daarmee komen we aan bij de winnaar van dit VoorSpel!
@Blommie , van harte gefeliciteerd! Jij bent de gelukkige winnaar van een Ticketmasterbon twv €50,-!
Ook jij had 6 juiste antwoorden maar jij voorspelde 1212 pagina's. Een verschil van 199 pagina's!
200.gif

Verder wil ik jullie allemaal weer bedanken voor het meespelen!
Nog leuk om te weten: @Thisso zat met 14 pagina's verschil het dichtste bij de inschattingsvraag, @legenden zat er met 653 pagina's verschil het verste van af.

En houd het forum goed in de gaten, het VoorSpel voor 2027 zal op korte termijn gaat starten!

Coming Soon Reaction GIF by Jersey Shore Family Vacation

Super leuk dit! Niet verwacht dat ik het bij mijn eerste deelname zo goed zou doen!

Verwacht dat de bon gebruikt gaat worden voor Rock Werchter aangezien het aankondiging geweld op losbarsten staat!

Bedankt voor het organiseren!

• Leuk
Waarderingen: Brian

Users who are viewing this thread