UK Glastonbury 2027

if they can get Madonna they’ll get Madonna. It won’t matter to them in the slightest is she’s past her prime.

And to most people there it will not matter in the slightest, I came away from The Stones headlining being told they sounded bad on the tv, I can assure you the people there did not care and had an unreal time
Well I was at Shania and it was a bad time. And yes, Madonna will still get booked nonetheless but lets not act like it will hold up musically.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ja, dat maakt zeker wel uit.

En er zit ook echt nog een verschil tussen The Stones en Madonna. Madonna is gewoon twee uur lang afzien in de hoop dat ze een noot een keer wel haalt. Gelukkig voldoende alternatieven, maar het zou echt zondezondezonde van de spot zijn.

Hm tja. Madonna. Geen grote fan en dat optreden paar jaar geleden tijdens Eurovision was pijnlijk slecht. Maar toch zou ik er gaan kijken en stiekem vind ik het dan ook nog best een leuke boeking. Typisch zo artiest om eens af te vinken waar je nooit 100+ euro voor neerlegt voor een los ticket.

Maar als ik mocht kiezen dan 100% liever de Oasis'en en Radiohead's van deze wereld als headliner natuurlijk.

• Leuk
Waarderingen: RubenFrusciante
Madonna, dat wordt gewoon bijna een Elton-level vol veld toch? Belangstelling zal wel gigantisch zijn.

• Leuk
Ik geniet soms zo erg van het cynisme over sommige acts hier

Overigens volledig mee eens, zonde van de plek

Laten we dat mooi zo houden.
Madonna zit jouw wel echt dwars he haha 😅

Ik juich eerlijk gezegd elke naam toe die ik niet wil zien. Ipv een vijf dubbele clash voor de avondslot is het een vierdubbele clash.

Als er nou 1 festival is waar ik me absoluut geen zorgen maak dat er iets leuks te doen is, is het Glasto wel.

• Winning
Waarderingen: Brian
Doesn’t matter when 100k people are singing Like a Prayer. Same as when The Rolling Stones headlined and people said they couldn’t sing either
Toegegeven: ik ben nogal een Stones fanboy. Maar de zangprestaties van Jagger anno nu vergelijken met die van Madonna is een grove belediging voor die eerste.

Madonna zit jouw wel echt dwars he haha 😅

Ik juich eerlijk gezegd elke naam toe die ik niet wil zien. Ipv een vijf dubbele clash voor de avondslot is het een vierdubbele clash.

Als er nou 1 festival is waar ik me absoluut geen zorgen maak dat er iets leuks te doen is, is het Glasto wel.
Haha ja. Maar het is altijd wel leuk als er minstens één of twee vette Pyramid headliners staan. Vorig jaar was dat voor mij alleen Rodrigo dus ik hoop volgend jaar op wat meer.

• Leuk
Ik zou Madonna helemaal niet heel erg kut vinden?

Grote iconische act die ik nog nooit heb gezien. Liever Madonna dan Foto's, Pearl Jam en Arctic Monkeys om maar wat te noemen. Hopen op een lekker lang slot van 2,5 uur zodat je met een beetje goed lopen een ander leuk optreden kan zien en alsnog een uurtje Madonna.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel en JP5
Op basis van wat? Elton John is een Brits icoon en Madonna is een van de populaire artiesten uit de 80's. Groot in haar tijd maar in de UK geen schim van Elton John.
Wat? Ik wil hier geen dit VS dat van maken maar veel iconischer dan Madonna ga je het toch niet snel krijgen. Haar afschilderen als ‘iemand die populair was in de 80’s’ doet haar ook nogal tekort. 😅

Als Madge er staat, gaat dat veld vol, voller, rammetjesvol staan. And then some.

Laatst bewerkt:
Admittedly, I am quite a Stones fanboy. But comparing Jagger's vocal performances today to Madonna's is a gross insult to the former.
I wasn’t… others did. I had an amazing time and have seen them twice since and had great times then too. Just making the point people moan at everything

• Pray
Waarderingen: Jamel
I don't really want to present myself as the biggest Madge fan, but that becomes hit after hit after hit after hit. And I think that is more than enough for many people.
Agreed mate, If you look on the 2 bigger uk fest sites which are all about Glastonbury they’re happy, very happy.

People will stick with it because they’ll want the big hits at the end.

Yes she may not sound as great as she once was but hardly anyone will care

And hey… if you don’t like her (I might not even see her if I get a ticket) there’s lots to do elsewhere. But anyone questioning the booking is mad

Users who are viewing this thread