DE Rock am Ring / Rock im Park 2026

Alles verloopt hier redelijk vlot, shuttle van Caravan Nord tot aan festival, binnen geraken, wc en drinken.

Je moet wel zien waar je je bier haalt want vreemd genoeg heeft niet iedere bar dezelfde bieren, Anheuser was alvast niet te zuipen, het zal voor ons Beck worden dit weekend.
Das vreemd, dat was vroeger het geval niet. San Miguel is dit jaar hoofdsponsor, dus vreemd dat ze niet overal hebben.

Fijn die stream. Tot nu toe vond ik Bush wel fijn. Within Temptation en Architects vallen mij wat tegen.

Omdat ik hier zeker weten geen 2027-topic vaar ga openen: blink-182 komt volgend jaar voor de eerste keer naar RaR/RiP.

• Leuk
Waarderingen: won666
Omdat ik hier zeker weten geen 2027-topic vaar ga openen: blink-182 komt volgend jaar voor de eerste keer naar RaR/RiP.
Ah verdorie, ik had gehoopt dat we een eerste Graspop headliner te weten gingen komen. En nee ik heb niet opnieuw zin in een discussie over of Foo Fighters, Green Day, Muse, Nickelback, Post Malone, Red Hot Chili Peppers, ... en zodus Blink 182 op Graspop zouden passen

Twee jaar geleden Slipknot en dat werd door getrokken. Vorig jaar Linkin Park maar dat weten we allemaal hoe dat gelopen is. Volbeat en Iron Maiden (vooral in deze context Volbeat) weet ik niet meer zeker of die tijdens het festival aangekondigd werden?

South Of Heaven kondigde vorig jaar reeds Sepultura (en mogelijks nog iets, weet niet meer zeker) aan, maar dit jaar noppes, enkel early bird tickets

Users who are viewing this thread

• barts