Het is niet dat dit kleine headliners zijn...
Misschien moeten ze eens wat standvastig een smoel leren te creëren. Het was eens een jaar aan zee, met Duran Duran en Bazart als headliners en de zee als USP. Een keer twee dagen, dan weer drie dagen. Eens een soort BKS light, met een alternatievere lineup. Je zou denken, dit is dan hun niche. Maar nu is het ineens 3 losse totaal andere dagevents. Volgend jaar (mocht het nog bestaan), zal het wel weer iets anders zijn.
Ze bestaan nu 5 jaar. Een BKS of DTRH had toch veel meer een eigen smoel en vast publiek dan na 5 edities.