Live is Live 2026

Tickets voor Iron Maiden binnen!

Deze ga ik echter niet gebruiken en zou ze graag willen ruilen voor de Nick Cave dag (kleine kans I know). Mocht er toevallig iemand interesse hebben let me know 😁

Ik ook vandaag gewonnen voor de maandag; ik vermoed dat ik pas vertrek na het werk, en enkel iron maiden zal zien. Ik vermoed dat er nog veel mensen de namiddag gaan skippen, zeker de bezoekers met de gratis gewonnen tickets.

• Leuk
Waarderingen: nikita en thijssen2000
Ik ook vandaag gewonnen voor de maandag; ik vermoed dat ik pas vertrek na het werk, en enkel iron maiden zal zien. Ik vermoed dat er nog veel mensen de namiddag gaan skippen, zeker de bezoekers met de gratis gewonnen tickets.
Inderdaad, ik neem ook geen verlof en ga gewoon na het werk naar daar. Vrees dat eerste bands voor weinig volk gaan spelen.

IMG_4055.jpeg

En een vraag waar iedereen het antwoord toch wel op weet. Althans, als je de Robbie evergreen Dinosaurs niet kan meebrullen heb je ook niks op die linkeroever te zoeken, de 27e.

Wat een gedoe toch weer… dure headliners, dure tickets en ze dan maar a volonte weer weggeven.

Gaat gewoon kloppen wat iemand van de stad tegen mij zei tijdje terug vrees ik.

Wat een gedoe toch weer… dure headliners, dure tickets en ze dan maar a volonte weer weggeven.
Ja, je gunt dit festival beter. Hopelijk krijgen ze nog de kans om te groeien. Dat ze relatief weinig weggeven voor Cave geeft hoop. Volgend jaar maar op drie soortgelijke headliners mikken.

Users who are viewing this thread