Lokerse Feesten 2026

Ik overweeg die maandag te gaan, nergens anders is de combi Therapy? en DKM te zien.
Maar als ik die foto`s van dat terrein zo zie, ziet dat er niet heel aanlokkelijk uit.
Is er misschien iemand die ervaring heeft met die VIP tickets?

Toch maar weer een dagje LF, derde jaar op rij (vorig jaar zelfs 3 dagen) na jarenlang niet te zijn geweest.
Pakketje Dropkick Murphys, Therapy? (puur jeugdsentiment, leren kennen op mijn allereerste festival, de legendarische 25e editie van Pinkpop in 1994) en Gogol Bordello kan ik niet laten liggen, dat gaat een geweldig feestje worden! 🥳

• Leuk
Waarderingen: johanra en won666
Ik overweeg die maandag te gaan, nergens anders is de combi Therapy? en DKM te zien.
Maar als ik die foto`s van dat terrein zo zie, ziet dat er niet heel aanlokkelijk uit.
Is er misschien iemand die ervaring heeft met die VIP tickets?
Typische vip, je hebt tafels om aan te zitten, wat gratis hapjes en drank uit glas (betalend). Je hebt redelijk goed zicht op het podium. Voor de rest blijft het een heel ongezellig terrein natuurlijk. Zoals vip op meeste festivals vind het niet de moeite om voor te betalen.

Toch maar weer een dagje LF, derde jaar op rij (vorig jaar zelfs 3 dagen) na jarenlang niet te zijn geweest.
Pakketje Dropkick Murphys, Therapy? (puur jeugdsentiment, leren kennen op mijn allereerste festival, de legendarische 25e editie van Pinkpop in 1994) en Gogol Bordello kan ik niet laten liggen, dat gaat een geweldig feestje worden! 🥳
Ga vooral naar Madra Salach die dag, een beetje dé revelatie van BKS las ik. En een topboeking van de Lokerse.

• Leuk
Waarderingen: Jamel en MetalLimbo
Ga vooral naar Madra Salach die dag, een beetje dé revelatie van BKS las ik. En een topboeking van de Lokerse.
Oh, ik ben gek op Ierse folk, dus eigenlijk wil ik het hele programma wel zien, leuk hoe ze er een Iers themadagje van hebben weten te maken! 🙂🇮🇪🍀

Een groot nadeel van LF vind ik dan wel weer de overlap en de afstand tussen de twee podia.
Sowieso is het natuurlijk al op z'n zachtst gezegd niet het meest prettige of mooie festivalterrein..

Nu het hier toch over Therapy gaat, die naam is eigenlijk letterlijk "Therapy?" hé? Hoe moet ge dat dan uit spreken? Op een vragende toon?

Nu het hier toch over Therapy gaat, die naam is eigenlijk letterlijk "Therapy?" hé? Hoe moet ge dat dan uit spreken? Op een vragende toon?
Ik denk dat ge niks moet. ;)

Schitts Creek Whatever GIF by CBC

• Leuk
Waarderingen: won666
de zondag staat hier ook al geruime tijd op de radar (vooral voor Gary Numan), mogelijk last-minute keuze, staat al een tijdje in m'n ticketswap
wel opvallend dat er dagelijks tickets verkocht worden voor die dag (meestal duurder dan officieel)

Users who are viewing this thread