Ik ben daar dit jaar ook voor het eerst geweest, hoe vond je het verder?
Ik vond veel dingen een stuk relaxter dan Lowlands, niet hele tijd bezig zijn met de timetable, je kunt makkelijk later aansluiten bij stages, minder rijen bij de wc's en horeca. Daarnaast is het ook een veel groter voordeel dan ik had verwacht dat het terrein en de camping verweven zijn, dus niet elke keer in de rij en je spullen laten controleren als je het festival op wil. Maakt het ook een stuk relaxter. Muziekkwaliteit was inderdaad goed, maar man man man wel heel veel hetzelfde soort techno: weinig melodisch, weinig vocals etc. Ook heel vaak gehad dat twee artiesten na elkaar op dezelfde stage gewoon iets heel anders draaiden. Kom je er ook niet echt lekker in.
Maar vooral dat eerste punt, niet hele tijd bezig zijn de met de timetable, zie ik misschien juist als nadeel. Want in de praktijk betekende het voor mij dat ik nooit een optreden echt wilde zien, en ook geen memorable optredens heb meegemaakt. Ik ben ook niet de grootste techno/elektrische fan, dus dat scheelt.
Ik heb een heel leuk weekend gehad en me heel goed vermaakt, maar denk niet dat ik nog een keer terugkom. Geef mij maar lekker veel timetable stress.
P.s. wat zijn we op Lowlands en DTRH verwend met doorspoelbare, schone wc's. Dat is op wildeburg niet zo en dat merk je snel! Ook de urinoirs stonken vaak een uur in de wind.