Pukkelpop 2026

Blijkbaar een nieuwe trend...
Sophie Straat deed het afgelopen week ook op de Gentse feesten.

Hopen dat de timetable er snel is 🍀

Als het niet klopt... mijn fout idd ✌😅
Laat ons hopen...
Want festivals moeten om de muziek blijven draaien en vooral het dichterbij brengen van mensen.
Niet het verkondigen van politieke berichten of rassen shit...
Iedereen is hetzelfde.
Dat was mijn insteek ✌

Jouw post lijkt precies te impliceren dat ikzelf een andere mening toegedaan ben, wat helemaal niet zo is. Net daarom ga ik zo graag naar Pukkelpop, het is overal (waar ik ga toch) rustig waardoor ik met gemak 10+ optredens per dag kan meepikken zonder ergens te moeten haasten. Ik behoor zelf alvast tot het volk dat graag naar dEUS gaat kijken, vorig jaar nog tickets gekocht voor zowel Cactus als Drift festival. Dit jaar krijgen we ze er gewoon gratis bij :love:.

Ik reageerde gewoon op een post waarin iemand zei dat de Marquee zal uitpuilen voor dEUS. Dat verwacht ik dus helemaal niet, gezien dEUS helemaal niet zo gekend is voor een groot deel van de PKP-gangers.
Denk dat je de verhouding tieners die naar Nona Van Braekel gaan zien, versus ouder volk of twintigers die graag rock horen en meer dan bekend zijn met de dEUS klassiekers, overschat. Al is die verhouding op donderdag sowieso groter dan op de andere dagen

Mij lijkt het risico groter dat de tent initieel vol staat maar leger loopt na verloop van tijd gezien ze wss geen greatest hit/festival set zullen doen.

Users who are viewing this thread