Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk dat ze Charlotte de Witte nog gaan toevoegen als werchternaam bij dr zaterdag, grote naam. Makkelijk te boeken en heeft weer een nieuwe show die het op werchter goed deed! Zou enigzins wel overkill zijn jammer genoeg..
Ik denk dat ze Charlotte de Witte nog gaan toevoegen als werchternaam bij dr zaterdag, grote naam. Makkelijk te boeken en heeft weer een nieuwe show die het op werchter goed deed! Zou enigzins wel overkill zijn jammer genoeg..
Bon, dat laatste plekje op de main op zaterdag tussen Kids With Buns en Wet Leg. Dat zal dan wel een Werchternaam zijn vermoed ik. Wie verdient dat plekje volgens jullie?
Franz Ferdinand? Toch weer Zwangere Guy? Bente misschien?
Of iets helemaal anders? Iets groter nog later op de avond?
Pommelien lijkt mij wel echt een no-go, aangezien op Rock Herk Encore staat als "Limburg exclusive".
Anderzijds: misschien dat ze daarom pas na half juli aankondigen, dan is Encore gepasseerd...
Pommelien lijkt mij wel echt een no-go, aangezien op Rock Herk Encore staat als "Limburg exclusive".
Anderzijds: misschien dat ze daarom pas na half juli aankondigen, dan is Encore gepasseerd...