Pukkelpop 2026

eventjes wat anders, wat mij betreft mogen ze bij pukkelpop net zoals graspop doet op de website een line-up poster (die ze telkens aanpassen bij nieuwe namen) zetten bij de line-up pagina. ik ben daar enorme voorstander van en ik ben er zeker van moesten ze dat doen dat het gegarandeerd gewaardeerd wordt door veel mensen maar ja dat zullen ze vrees ik nooit doen.

Enkel Ise, J. Bernardt en Kaat van Stralen toch? Gabriel Rios, Baloji, Amenra, Brihang en Goldband speelden er toch niet vorig jaar?
Nu je het zegt is dat wel waar, ja. Te negatief onthouden. Op de echte verrassingen blijft dat wel maar 3/5 acts die er niet donderdag al stonden aangezien Ise, Amenra en Brihang op voorhand al bekend waren.

• Leuk
Waarderingen: Mr. Y
Nu je het zegt is dat wel waar, ja. Te negatief onthouden. Op de echte verrassingen blijft dat wel maar 3/5 acts die er niet donderdag al stonden aangezien Ise, Amenra en Brihang op voorhand al bekend waren.
Klopt! Van mij mogen er nog meer artiesten komen à la Baloji & Gabriel Rios. Van die namen die je op het eerste zicht niet zou verwachten maar uiteindelijk een dijk van een optreden geven. Ik denk aan Vive La Fête, Das Pop, Luc Van Acker, Kate Ryan, Walter Grootaers, Soulsister, Zornik...

• Leuk
Waarderingen: LanderV
Ik hoop op een van deze namen: Portland, TROY, Froukje, Bente, Isaac Roux, The Haunted Youth, Oscar And The Wolf, Dressed Like Boys, dEUS, K's Choice en Balthazar

Wat mij opvalt is dat er sinds maart lange stiltes zijn na namen drops wat natuurlijk niet helpt voor de festival voorpret wat jammer is natuurlijk. Vind de line-up aankondiging strategie elk jaar maar raarder en raarder worden.
Tussen 11 maart en 29 april zaten 7 weken met daartussen geen nieuw paket(je) namen
En van 6 mei tot nu zitten 4 weken waarvan 3 zonder nieuw pakket(je) namen.

Laatst bewerkt:
Wat mij opvalt is dat er sinds maart lange stiltes zijn na namen drops wat natuurlijk niet helpt voor de festival voorpret wat jammer is natuurlijk. Vind de line-up aankondiging strategie elk jaar maar raarder en raarder worden.
Tussen 11 maart en 29 april zaten 7 weken met daartussen geen nieuw paket(je) namen
En van 6 mei tot nu zitten 4 weken waarvan 3 zonder nieuw pakket(je) namen.
30 april: 19 namen (123 namen totaal)
25 juni: 46 namen - donderdag namen (169 namen totaal)
Hiertussen zaten ook 8 weken vorig jaar, dus gebaseerd daarop kan het nog wel een week of 2-3 duren voordat de donderdagnamen komen. Zeker met de al maanden uitverkochte status zullen ze mooi wachten, er hoeft tenslotte geen hype te zijn voor de verkoop. Verwacht dat er juist momentum vlak voor het festival gecreëerd moet worden, zodat iedereen hyped die kant op komt!

Users who are viewing this thread