Bospop 2026

Ah kijk eens aan, het tijdschema is er, totaal niet meegekregenšŸ˜…

Ik had al van iemand gehoord dat ZZ Top zelf heeft verzocht om de tent af te sluiten, dus dat is voor mij geen verrassing. Wel tof dat Bospop daarin meegaat. Jammer dat Floor Jansen niet in de tent staat, maar aangezien ik een hekel aan Steel Panther heb kan ik dan wel fijn een goed plekje voor Volbeat gaan zoeken. Chris Isaak en the Rumjacks tegelijkertijd is wel een jammere clash.

Laatst bewerkt:
Klopt alleen Hellfest.
Volgens mij is alleen Hellfest gecanceld en zou dit om logistieke redenen zijn.
Here is the band’s statement on the matter: ā€œDue to unforeseen circumstances, Volbeat will not be able to perform at this year’s Hellfest. We’re sorry to be missing everyone there and hope to make it up to everyone in the future.ā€

Klopt alleen Hellfest.

Here is the band’s statement on the matter: ā€œDue to unforeseen circumstances, Volbeat will not be able to perform at this year’s Hellfest. We’re sorry to be missing everyone there and hope to make it up to everyone in the future.ā€
Dat van Hellfest heeft volgens mij ook niets te maken met stemproblemen dus lijkt me niet om hetzelfde te gaan. vooral benieuwd waar dat nieuws vandaan komt.

• Leuk
Waarderingen: BatMutsje
Is volgens mij maar een roddel.

Want Volbeat zegt op hun socials dat ze Hellfest cancellen en daarna letterlijk "no other appearances are affected".
Op hun site ook enkel Hellfest uit de kalender verdwenen, Bospop (en graspop) staan nog gewoon in de lijst.

Ik moet hem inderdaad rectificeren, mijn oprechte excuses. Een Duitse vriend van mij had vanuit de organisatie van Rock am Ring vernomen dat het kantje boord was dat het optreden van eergisteren doorging, wel in verband met stemproblemen. Ik heb net terug zitten kijken en de zang was inderdaad opvallend mat.

Hellfest heeft inderdaad een niet nader te noemen reden.

• Leuk
Waarderingen: graaf1 en Wonderpaard
Dat is wat ik gisteravond laat ook meegekregen had; heb ze zaterdag via een livestream van Rock am Ring nog wel zien optreden. Vond de zang toen opvallend mat...
Wat wel een voordeel is dat er erg veel dagen tussen de shows zitten.

• 19 JUN 2026 +
    Belgium
    Dessel Graspop Metal Meeting
    TICKETS

• 27 JUN 2026 +
    Denmark
    Copenhagen Copenhell
    TICKETS

• 10 JUL 2026 +
    Netherlands
    Weert Bospop
    TICKETS
Dus rust voor zijn stem zal er wel zijn.

• Metal!
Waarderingen: graaf1

Users who are viewing this thread