Down the Rabbit Hole 2026

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Je hoeft alleen maar de volgorde te onthouden: Teddy, Fuzzy, Hotot. Bij binnenkomst heb je Teddy, daarna Fuzzy en dan Hotot helemaal achteraan. Een ezelsbruggetje kan zijn: Too F*cking Hot?
Drie hoofdpodia uit je hoofd leren lijkt me niet de meest uitdagende opdracht toch? ;)
Na 1 dag ken je het terrein echt wel, zo groot is het allemaal niet.

Ik hoop dat we dit jaar weer een papieren boekje krijgen. Vind het toch altijd iets nostalgisch hebben om in je boekje het blokkenschema te bekijken ipv op je telefoon. Al is het alleen maar om mijn telefoon zo min mogelijk te gebruiken om zoveel mogelijk op te gaan in het festival

*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).
 
*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).

Ik heb ook goede herinneringen aan de ochtendkrant op Lowlands. Mooi was die tijd 🥰
 
Drie hoofdpodia uit je hoofd leren lijkt me niet de meest uitdagende opdracht toch? ;)
Na 1 dag ken je het terrein echt wel, zo groot is het allemaal niet.

Ik hoop dat we dit jaar weer een papieren boekje krijgen. Vind het toch altijd iets nostalgisch hebben om in je boekje het blokkenschema te bekijken ipv op je telefoon. Al is het alleen maar om mijn telefoon zo min mogelijk te gebruiken om zoveel mogelijk op te gaan in het festival

*Deze boomer denkt even terug aan de tijd dat we nog geen smartphones hadden :ROFLMAO::
-Dat je huis het blokkenschema in zwart-wit uit ging printen en met een marker markeerde wat je graag wou zien.
-Op Lowlands hingen op zondagmiddag de voetbaluitslagen op een A4-tje bij de douches.
-Dat je letterlijk 4 dagen verstoken was van de buitenwereld en het nieuws van de dag (droeg echt bij aan het ultieme festivalgevoel in mijn ogen).
Ja, toen was je écht vier dagen in een eigen land met 40000 andere inwoners. Had daarna ook altijd nog zeker een week enorme heimwee. Toen kreeg je de line-up ook alleen maar via de krant en via OOR mee :)
 
Wat is er op donderdag al te doen? Een vriendin en ik willen op donderdag al komen, 3e sluit vrijdag aan. We zitten op het Rabbit Resort. De bbq had ik gelezen, maar kun je ook al het festival terrein op? Is er al ergens muziek? Google levert tegenstrijdige berichten op.

Leuk om hier al van alles te lezen, maar al die termen en namen... ik krijg er ook een beetje een HELP gevoel van. Zoveel te doen, zo weinig tijd.

Wat zijn dingen (naast de muziek natuurlijk) die we als 1st timers niet moeten missen? Voorstellingen? Kunst? Is het eten in dat restaurant een aanrader?

Wat had jij graag willen weten voor je eerste keer DTRH?
Zal niet iedereen zn cup of tea zijn, maar bij mijn groep is de morning rave elk jaar minimaal 1 keer vaste prik. Goede manier om met positieve vibes de dag te beginnen. Zo'n afrodans workshop vind ik ook altijd wel geinig. Verder verdwaal ik eigenlijk ieder jaar wel 1 keer op het terrein, niet altijd handig, maar levert altijd leuke momenten op .
 
Ik heb ondertussen wel de nodige foto's voorbij zien komen, blijkbaar zijn er boots on the ground. Is de Holding ook al gespot en zo ja; hoe ziet die eruit? Daar ben ik toch wel het meest benieuwd naar..
 
Vorig jaar was er een whatsapp groep wat super was qua updates en pre sfeer proeven. Is die er dit jaar weer? Ik kan hem nergens vinden.
 
Ik heb ondertussen wel de nodige foto's voorbij zien komen, blijkbaar zijn er boots on the ground. Is de Holding ook al gespot en zo ja; hoe ziet die eruit? Daar ben ik toch wel het meest benieuwd naar..
Ik denk dat het weer dat kerkje is. Was moeilijk te zien maar ik zag iets verder dan de rex een kerkje staan op de plek vd holding.
 
Ik heb een vraag over de drukte bij de pendeldienst op donderdag. Ik ga voor het eerst met die bus en kan vanaf donderdag na de lunch de bus pakken. Heeft iemand een idee wanneer op donderdag de piek is?
 
Voor mij gaat het de eerste keer dthr zijn. Heb ook nog geen tickets maar dat komt wel goed denk ik, heb heel vaak last minute een Lowlands ticket bemachtigd op de donderdagochtend voordat ik vertrok. Ben echt heel benieuwd en hoop ook een camping plek in de buurt van het water te bemachtigen, heb wel zin in een duik. Ga alleen met mijn partner maar broertje werkt op het festival, en volgens mij gaan er veel (oude) bekenden heen dus gezellig wordt het zeker!
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2
Ik heb een vraag over de drukte bij de pendeldienst op donderdag. Ik ga voor het eerst met die bus en kan vanaf donderdag na de lunch de bus pakken. Heeft iemand een idee wanneer op donderdag de piek is?
Zal donderdag de hele dag druk zijn maar is laatste jaren best prima geregeld met meestal een bus paraat om meteen in te stappen
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss
Oooh man ik kan niet wachten. Perfecte weersvoorspelling en heel veel zin. Wij komen donderdagavond met drie tentjes, hoe groot is de kans op een goed plekje dan nog? Locatie maakt niet zoveel uit, als het maar niet pal langs het badhuis is ofzo?
 
Oooh man ik kan niet wachten. Perfecte weersvoorspelling en heel veel zin. Wij komen donderdagavond met drie tentjes, hoe groot is de kans op een goed plekje dan nog? Locatie maakt niet zoveel uit, als het maar niet pal langs het badhuis is ofzo?
Komt wel goed, ze gooien de camping gefaseerd open op donderdag
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLsince97
Ik denk dat het weer dat kerkje is. Was moeilijk te zien maar ik zag iets verder dan de rex een kerkje staan op de plek vd holding.
Dan zou wel erg jammer zijn. Holding was vorig jaar op momenten echt veeeel te druk. Dit jaar krijgt Holding een belangrijkere rol, want zo'n beetje al het stevige gitaarwerk (op De Staat na?) staat in Holding.

Ik hoop dan maar dat ze hem nu zo opbouwen dat je vanaf buiten ook een beetje engagement kunt hebben en op de nieuwe locatie ook wat meer ruimte rondom hebt...
 

Users who are viewing this thread