Down the Rabbit Hole 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Joris
  • Startdatum Startdatum
Ik vond de Teddy van vorig jaar toch fijner. Kon je tenminste iets van het optreden zien als je niet in de tent stond. Enige voordeel is dat licht etc. beter tot zijn recht komen. Daarnaast vind ik 'm ook spuuglelijk...

• Leuk
Waarderingen: cider en Mojo jojo
Ik vond de Teddy van vorig jaar toch fijner. Kon je tenminste iets van het optreden zien als je niet in de tent stond. Enige voordeel is dat licht etc. beter tot zijn recht komen. Daarnaast vind ik 'm ook spuuglelijk...
Enige probleem was dat die in de nacht echt 0 sfeer had. Laten ze nou net de dance acts van de Teddy naar de Fuzzy hebben verplaatst dit jaar...

Enige probleem was dat die in de nacht echt 0 sfeer had. Laten ze nou net de dance acts van de Teddy naar de Fuzzy hebben verplaatst dit jaar...
Hier begrijp ik echt niks van. Dat ging (los van de sfeer) toch heel goed vorig jaar. Het was hartstikke druk in dat mega ding. Zo druk dat ik vaak zo ver buiten de tent stond dat ik er weinig van kon horen. En het was ook niet zo dat de rabbit radio uitpuilde in de Fuzzy.
Vreenme keuze.

Hier begrijp ik echt niks van. Dat ging (los van de sfeer) toch heel goed vorig jaar. Het was hartstikke druk in dat mega ding. Zo druk dat ik vaak zo ver buiten de tent stond dat ik er weinig van kon horen. En het was ook niet zo dat de rabbit radio uitpuilde in de Fuzzy.
Vreenme keuze.
Ja het stond ramvol, dus ben echt benieuwd hoe ze dat voor zich zien snachts. Het was nou ook niet dat er zeeën van ruimte was in de Rex s'nachts (okay in de Croque wel op zaterdag maar die hoek was lastig te vinden)

Als ik het zo zie, heb ik het idee dat er meer normale plekken zijn dan vorig jaar. De groepscamping plekken hebben ruimte ingeleverd terwijl camping groen door het verplaatsen van het rabbit resort en de polsbandjes tent wel echt in ruimte wint. Zou dat betekenen dat de groepsplekken minder verkocht zijn? Je kunt deze op de ticketmaster site ook nog kopen zonder dat er een melding is dat er weinig tickets beschikbaar zijn.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hoe zit dat met de camping, moet je net als Lowlands stipt op 9 uur voor de poort staan of is het allemaal wat relaxter? En op welke campingkleur zitten de gezelligste mensen?

Hoe zit dat met de camping, moet je net als Lowlands stipt op 9 uur voor de poort staan of is het allemaal wat relaxter? En op welke campingkleur zitten de gezelligste mensen?
Ik heb heel even gekeken naar mijn berichten van vorig jaar. Wij gingen met de fiets en waren 11:45 daar. Toen gingen om 12:00 de poortjes open. Met de fiets kun je precies bij de ingang parkeren dus daar hadden we echt geluk mee. Stonden op een mooie plek op camping groen.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet

Users who are viewing this thread