Rock Werchter 2026

We kunnen zeggen wat we willen over Teddy Swims, maar die gast verkoopt wel even bijna een AFAS Dome uit met enkel de presale.
Prijzen zijn meestal tussen 68 en 90 euro voor goede zitplaatsen en 73,50 euro voor een staanplaats, de helft van Gracie Abrams. In de presales zie ik geen tickets voor de tweede verdieping van de Afas Dome.

ik blijf soms toch een probleem hebben met de Barn, klink mss als een opa maar ik heb vaak heimwee naar The Marquee, iedereen veel dichter bij het podium en soms een geweldige tot werkelijk uitzinnige ambiance, hetgeen ik nu soms toch mis in the Barn, bij de groepen die the Barn volledig laten vollopen is het verschil natuurlijk kleiner maar een halve barn weegt echt niet op tegen de Marquee.

• Geweldig
  • Wow
Waarderingen: Inaaaa en koekroeck
ik blijf soms toch een probleem hebben met de Barn, klink mss als een opa maar ik heb vaak heimwee naar The Marquee, iedereen veel dichter bij het podium en soms een geweldige tot werkelijk uitzinnige ambiance, hetgeen ik nu soms toch mis in the Barn, bij de groepen die the Barn volledig laten vollopen is het verschil natuurlijk kleiner maar een halve barn weegt echt niet op tegen de Marquee.
De Marquee is toch gewoon KluB C geworden?

I would recommend going to Glastonbury the week before RW. The first time I went, apart from the long drops, all I could talk about was how small RW suddenly was!
it’s funny, I been to Glastonbury since 2010 and now go to Werchter because I like that it’s smaller. Getting old clearly

• Leuk
Waarderingen: swissepfan
Iemand goede foto's van hoe dat eruit zag? Ik ben toch wel benieuwd

Toch spijtig dat we Lorde op de Belgische festivals zijn misgelopen. 🤨
Gelukkig in de AFAS meegepakt maar die Lowlands recensies smaken zeker naar meer...

Toch spijtig dat we Lorde op de Belgische festivals zijn misgelopen. 🤨
Gelukkig in de AFAS meegepakt maar die Lowlands recensies smaken zeker naar meer...
Die komt nog wel een keer denk ik, sluit haar zelfs voor volgend jaar niet uit, misschien wel een goede naam voor Tame Impala of is ze daar te groot voor?

Die komt nog wel een keer denk ik, sluit haar zelfs voor volgend jaar niet uit, misschien wel een goede naam voor Tame Impala of is ze daar te groot voor?
Lorde zou wel een heel mooie naam zijn. Ze stond oorspronkelijk in de plannen voor de donderdag dit jaar (volgens een glazen bol die redelijk uit bleek te komen). Voor volgend jaar is het de vraag of ze überhaupt tourt.

Lorde zou wel een heel mooie naam zijn. Ze stond oorspronkelijk in de plannen voor de donderdag dit jaar (volgens een glazen bol die redelijk uit bleek te komen). Voor volgend jaar is het de vraag of ze überhaupt tourt.
Je hebt gelijk Joss, was ik glad vergeten inmiddels.

Donderdag main: Mumfords and suns, Lorde, Lumineers, Vampire Weekend, Zwangere Guy, Kasabian, Yong Yello
Stond duidelijk leesbaar op een scherm in de bureau.

• Leuk
Waarderingen: Joss
Hier maar even:

1788024169990.png

Corbet is in mooi gezelschap, na de vorige concertfilms door Spike Lee (American Utopia) en Jonathan Demme (Stop Making Sense).

• Leuk
Waarderingen: visdave34 en Everyknight
De premetro tunnel richting Live is Live festival op linkeroever heeft nu drie maanden vertraging tot minstens 10 juli. Met het voorlopig weinig aantal headliners dat nu bekend is te touren kan men wellicht dit als excuus gebruiken om een sabbatjaar te nemen in 2027 en enkel Ed Sheeran te programmeren voor twee of drie concerten.

Denk dat er echt niemand geloofde dat die metro terug zou open gaan in april. Nieuwe datum is vlak voor het bouwverlof, dat wordt ook niets. Laten we maar uitgaan van september.

Denk dat Live is Live gewoon doorgaat, ze zijn niet gebonden aan een thema of specifiek type band, kunnen weer perfect gaan voor artiesten die al te vaak elders stonden. Zou deze keer wel voor de vrijdag gaan ipv. de maandag, dat laatste was geen succes, een opportuniteit op de verkeerde dag is dan misschien geen opportuniteit meer.

Users who are viewing this thread