Rock Werchter 2026

Iemand al getimed wat de afstand tussen Klub C en de Barn nu is? Wil gewoon ff weten of ik de Usain Bolt in mezelf moet bovenhalen na Kae Tempest of niet.
Even getimed van net buiten de Barn (bomvol bij the Vaccines) was het in rustig tempo 5 minuten naar Klub C. Valt mee dus.

Genoten van All them witches en Basht., nu op voor Yard Act.

Lekkere eerste dag tot nu toe. Werchter blijft een prachtig festival en knap dat ze ondanks het massale veld veel leuke hoekjes weten te creëren. Cellar is al uitgebreid getest en akkoord bevonden.

Muzikaal vond ik Monza een grote verrassing en de Witches ook. Basht was prima en nu lekker een prima Vaccinew van buiten de tent

• Leuk
Waarderingen: The_Kist
Basht van een afstand klonk goed. Echter lijkt nest een onneembare vesting. Naar de tribunes kan niet of je staat op de trap of ze laten je niet door. Er zijn beneden wat gangetjes, maar daar ga ik niet staan. Je weet nooit met drukte. En aan de zijkanten was geen doorkomen aan. Dus een erg mooi gemaakt geheel, maar niet als je te laat komt.
Eenvoudige remedie. Op tijd komen voor wat je zéker wil zien.

Wanneer je samen bent, moet je soms ook compromissen sluiten. Dus dat lukt niet altijd. Helemaal als 1 iemand in je gezelschap erg slecht ter been is.

Gekke vraag, maar iemand enig idee waar ik een kam of borstel kan scoren? Zelf gebruik ik er geen maar de puber is de hare vergeten 🤦‍♀️
Bol store heeft ze helaas niet.

Users who are viewing this thread