Rock Werchter 2026

Heeft er iemand al duidelijkheid van Ticketmaster hoe t nu geregeld is met de MySpace tickets? Kunnen de entries doorgestuurd worden naar mensen die later komen? Of moet degene met het account dan elke keer naar de ingang lopen of zijn/haar accountgegevens delen?
Spreek mensen van de check in er gewoon over aan, die helpen u wel verder

Ik denk dat het een verbetering zal zijn tov The slope. Meer afgesloten. Als ze dit nog verlichten kan je ‘s avonds een mooie sfeer creëren.

Nieuw Food trucks bij Klub C. Moeite waard om te verkennen wat ze daar serveren.
Ga ik zeker kijken, want het meeste van Bevers & Bevers vind ik niet te vreten.
... en te duur voor wat je krijgt.

B&B is toch dat kartel dat de laatste jaren bijna alle voedselkraampjes In handen heeft op RW?

Heeft er iemand al duidelijkheid van Ticketmaster hoe t nu geregeld is met de MySpace tickets? Kunnen de entries doorgestuurd worden naar mensen die later komen? Of moet degene met het account dan elke keer naar de ingang lopen of zijn/haar accountgegevens delen?
Volgens Ticketmaster is gegevens account doorgeven enige optie. Doorsturen kan niet.

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Volgens Ticketmaster is gegevens account doorgeven enige optie. Doorsturen kan niet.
Het zijn statische 2D barcodes.
In de ticketmaster app kun je ze al doorzetten naar je Apple Wallet (iPhone gebruikers). Gewoon vanuit daar een screenshot maken en rondsturen. Zou geen enkel probleem moeten zijn lijkt me

Het zijn statische 2D barcodes.
In de ticketmaster app kun je ze al doorzetten naar je Apple Wallet (iPhone gebruikers). Gewoon vanuit daar een screenshot maken en rondsturen. Zou geen enkel probleem moeten zijn lijkt me
Ik ga niet speciaal een iPhone kopen 😉

Ik ga niet speciaal een iPhone kopen 😉
Snap ik!

Maar een screenshot van de 2D code van ticketmaster app is eigenlijk precies hetzelfde. Het enige wat me deed twijfelen iin die app is dat er een “bewegende” rand omheen zit. Doorgestuurd naar apple Wallet was die rand verdwenen.

2D barcode is niet meer dan een rijtje tekens. Je kunt deze scannen met iedere telefoon en dan zie je de code gelijk. Dit is dezelfde code als je klikt op meer informatie bij ieder ticket bij ticketmaster. Zo kun je het zelf nog controleren als je echt twijfelt of het goed gaat.

Artikeltje van elke buren om mee wakker te worden over KluB C dat volgens hen veel te dichtbij staat!

Artikeltje van elke buren om mee wakker te worden over KluB C dat volgens hen veel te dichtbij staat!

Ik begrijp dat ie standaard al vlucht tijdens het festival. Wat is dan nu plots het probleem? :p

(het zicht wellicht, maar goed, typisch geval van not in my backyard)

Stel dat de Belgen eerste eindigen in de groep op het WK moeten ze de woensdag avond spelen, Op the hive zullen ze waarschijnlijk wel iets regelen dan neem ik aan?

Users who are viewing this thread