Rock Werchter 2026

Ik ga het toch nog een keer zeggen. Na het lezen over hoe Nick Cave heeft huisgehouden op BKS, en zijn setlist in Dublin, knaagt het toch nog een keer extra dat RW 'm niet heeft binnengehaald.

Ondertussen nog steeds geen Cave ticket hier (LiL én Rock en Seine blijken gewoon erg moeilijk agendagewijs), maar ik kan ook onmogelijk niet niet naar Cave gaan als hij tourt.

• Leuk
Waarderingen: phil en Joslittel
Ik ga het toch nog een keer zeggen. Na het lezen over hoe Nick Cave heeft huisgehouden op BKS, en zijn setlist in Dublin, knaagt het toch nog een keer extra dat RW 'm niet heeft binnengehaald.

Ondertussen nog steeds geen Cave ticket hier (LiL én Rock en Seine blijken gewoon erg moeilijk agendagewijs), maar ik kan ook onmogelijk niet niet naar Cave gaan als hij tourt.
Denk dat die setting op Live is Live wel mooier kan gaan zijn. Fijn dagprogramma ook. Ik zit hem ook nog te overwegen. Maar was een pak sterker geweest dan the XX, Capaldi of Pilots inderdaad.

• Leuk
Waarderingen: koolket
Denk dat die setting op Live is Live wel mooier kan gaan zijn. Fijn dagprogramma ook. Ik zit hem ook nog te overwegen. Maar was een pak sterker geweest dan the XX, Capaldi of Pilots inderdaad.
Of Mumford... Nu het is niet zo, om gekende redenen.

Ja, het is gewoon wéér een extra festival erbij dan he, als je ook al de week erna 4 dagen RW doet. Fysiek, financieel, verloftechnisch, uitleg-aan-het-thuisfront-technisch gewoon eentje te veel.

Ja, het is gewoon wéér een extra festival erbij dan he, als je ook al de week erna 4 dagen RW doet. Fysiek, financieel, verloftechnisch, uitleg-aan-het-thuisfront-techtnisch gewoon eentje te veel.
Ja, snap ik. Hopen dat ze gewoon volgend jaar drie soortgelijke acts als Cave binnenhalen, dan is Werchter niet meer nodig. ;)

Maar zonder dollen - die versplintering is wel vet irritant inderdaad.

Cabaret Vert?

• Leuk
Waarderingen: festibob en koolket
Ja, staat ook in overweging.

Al zit ik toch te lobbyen voor LiL en een héél goedkoop ticket proberen scoren zodat het financieel niet te veel pijn doet. Vind het eigenlijk een heel mager dagprogramma in Antwerpen.
Mager?! Ik vind het echt een strakke line-up. Eefje de Visser, die hier in Nederland nog BKS headlinede. Johnny Marr. Benjamin Clementine. Niet de minste namen.

Mager?! Ik vind het echt een strakke line-up. Eefje de Visser, die hier in Nederland nog BKS headlinede. Johnny Marr. Benjamin Clementine. Niet de minste namen.
Je moet wel je best doen om Eefje ergens niet live te zien natuurlijk de afgelopen jaren. Verder topartieste natuurlijk.

Ja, het is gewoon wéér een extra festival erbij dan he, als je ook al de week erna 4 dagen RW doet. Fysiek, financieel, verloftechnisch, uitleg-aan-het-thuisfront-technisch gewoon eentje te veel.
Hier hetzelfde schuitje, ik krijg niet alles thuis uitgelegd. Toch, hou ik een slag om de arm voor LIL op zondag. Ze gooien met de tickets nu, dus voor een klein prijsje wie weet.

Maar minder uniek. Cave heeft vaker België aangedaan post corona dan al die andere, al had ik die ook liever gehad. Soms moet je het ook laten voor wat het is. De Morgen is grotendeels positief maar laat toch de eerste negatieve klanken horen.

• Leuk
Waarderingen: pigital en swissepfan

Heb ik dan weer met foo fighters. Maar ok dan maar pinkpop even extra meepakken

Users who are viewing this thread