Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ja, eens. Misschien krijg ik het enthousiasme voor 21P nog te pakken tijdens het inluisteren de komende tijd. Ik verwacht echt wel dat dat een vette show gaat worden.
Haasten naar CMAT, waar je al na start binnenkomt, en vervolgens achteraan sluiten bij 21P is ook niet alles. Dan pak ik CMAT misschien liever een keer in de zaal mee.
Wel opvallend dat Gorillaz dan weer als eerste headliner vermeld wordt op de poster ipv 21P, vooral kijkend naar de andere dagen. Achja, we hebben het er mee te doen.
Wel opvallend dat Gorillaz dan weer als eerste headliner vermeld wordt op de poster ipv 21P, vooral kijkend naar de andere dagen. Achja, we hebben het er mee te doen.
Podiumbouwer Stageco uit Haacht is de VOKA Gangmaker voor dit jaar. Het Vlaams netwerk van ondernemingen reikt die prijs elk jaar uit aan één bedrijf per
Podiumbouwer Stageco uit Haacht is de VOKA Gangmaker voor dit jaar. Het Vlaams netwerk van ondernemingen reikt die prijs elk jaar uit aan één bedrijf per