Rock Werchter 2026

hebben ze genoeg dagen vrij om opnieuw parklife op te zetten? dacht dat ze beperkt waren in hoeveel dagen dat ze die grond mogen gebruiken.
Zeven festivaldagen dus een vierdaags festival en drie eendagsfestivals zijn toegelaten. Dit jaar zullen het er maar zes zijn gezien TW Classic is geannuleerd.

Muse 2027 incoming dus.
Bij bepaalde bands kan je jezelf afvragen of ze België zouden aandoen, hier weet je dat het bewust geen zaalshow is.
Durf zelfs gokken Parklife 2027.
Ging het hier ook posten. 2x Ziggo in november dit jaar, geen Belgische datum en georganiseerd door LN. Kan Parklife, maar ik zie er eerder RW in. Band die altijd garant staat voor een vol veld, goede verkoop en een band die de doelgroep altijd weet te smaken.

Muse doet een hoop metalfestivals de laatste tijd dus zou het niet uitsluiten, maar denk dat het financieel aantrekkelijker is om die in Werchter ergens te zetten. Die hebben dan ook alweer 4 jaar niet meer in België gespeeld dus zullen wel een pak tickets verkopen.

Ik zie ze dan eerder graspop een band als linkin park gunnen als die 3 zomers achter elkaar zouden touren, zou ook een mooie knaller zijn voor het jubileum

Muse doet een hoop metalfestivals de laatste tijd dus zou het niet uitsluiten, maar denk dat het financieel aantrekkelijker is om die in Werchter ergens te zetten. Die hebben dan ook alweer 4 jaar niet meer in België gespeeld dus zullen wel een pak tickets verkopen.

Ik zie ze dan eerder graspop een band als linkin park gunnen als die 3 zomers achter elkaar zouden touren, zou ook een mooie knaller zijn voor het jubileum
als linkin park weer tourt kan het bijna niet anders

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Ging het hier ook posten. 2x Ziggo in november dit jaar, geen Belgische datum en georganiseerd door LN. Kan Parklife, maar ik zie er eerder RW in. Band die altijd garant staat voor een vol veld, goede verkoop en een band die de doelgroep altijd weet te smaken.
Wtf, album Muse gepre-ordered om meer kans te maken op tickets, maar waarom Amsterdam... Geluidstechnisch niet ideaal.

2027 is terug een Slipknot jaar zeker? Ook aantal acts die voorzien waren die er nu wel finaal zouden moeten staan: Gojira, Ghost, Parkway Drive. Eindelijk de terugkeer van Slayer (komt er ook eens aan).
Ik zie Muse daar niet belanden.

• Leuk
Waarderingen: musicislife
2027 is terug een Slipknot jaar zeker? Ook aantal acts die voorzien waren die er nu wel finaal zouden moeten staan: Gojira, Ghost, Parkway Drive. Eindelijk de terugkeer van Slayer (komt er ook eens aan).
Sleep Token blijft ook een bizarre afwezige. Of zou nog een mooie combo met bv een Muse op Werchter kunnen zijn.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
hmm ik zie nog niet direct een reden om slipknot te verwachten (geen album/tourplannen voor zover ik weet?)
maiden neemt ook eens een pauze gelukkig

Ghost, Gojira, Parkway Drive, Sleep Token zijn allemaal wel aan de beurt om weer eens langs te komen, maar of die het daarmee redden qua ticketverkoop

heb je over Slayer echt iets opgevangen of is dat een gokje? heb niet het idee dat die echt zin hebben in een Europese tour?

Users who are viewing this thread