ES Primavera Sound Festival 2026

Morgenvoormiddag mijn vlucht vanuit Brussel, het zal nog plezant worden met die spontane staking bij Skeyes. Hopelijk geraak ik er🥲

Vooral de hoop voor jullie dat het niet vanalles in de war brengt. Onzeker, heel naar. Hopelijk is de boel snel weer op orde.

Vooral de hoop voor jullie dat het niet vanalles in de war brengt. Onzeker, heel naar. Hopelijk is de boel snel weer op orde.
We gaan er de moed niet door verliezen, zou gewoon wel zuur zijn dan Geese toch nog te moeten missen in een zaal😅

Laatst bewerkt:
Iemand hier trouwens een idee hoe je nog tickets zou kunnen fixen voor La Ciutat shows? Lijkt me niet dat het echt mogelijk is om tickets door te verkopen ofzo.

(Op zoek naar tickets voor de label party van Dirty Hit).

Iemand hier trouwens een idee hoe je nog tickets zou kunnen fixen voor La Ciutat shows? Lijkt me niet dat het echt mogelijk is om tickets door te verkopen ofzo.

(Op zoek naar tickets voor de label party van Dirty Hit).
Quasi onmogelijk. Je zou al iemand moeten vinden die met u meegaat ter plaatse en scant voor u.

Current 93 > Candelabro > Cardiacs is echt al een absurde run aan kwaliteit. Candelabro was echt een groot feest, wat een geweldige band die het hopelijk nog heel ver gaat schoppen.

• Leuk
Waarderingen: Yannick en wenteldave
Je kan nog helemaal geen armbandje ophalen vandaag blijkbaar? Net helemaal voor niks naar parc del forum geweest

Die Guitarricadelafuente was echt de moeite. Chapeau om van bedroom artiest naar dit te gaan. Alle Spanjaarden gingen om, en ik toch ook wel een beetje.

• Leuk
Waarderingen: mattman

Users who are viewing this thread