Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Andere clash is Basement en Architects, vond Basement vorige keer heel tof maar Architects nog nooit gezien. Denk dat ik on the spot de beslissing maak.
Wat zijn nou de niet te missen acts deze editie? Los van de grote acts dan. Ik merk dat ik maar moeilijk enthousiast wordt na het zien van de timetable...
Wat zijn nou de niet te missen acts deze editie? Los van de grote acts dan. Ik merk dat ik maar moeilijk enthousiast wordt na het zien van de timetable...
Die set van Ice Nine Kills in het donker springt er voor mij wel echt uit. Dat zou voor mij de grootste must zijn
Vind zelf die korte set tijden ook wel echt raar. Een band als Architects bijvoorbeeld die op graspop als sub 75min krijgt en op Jera maar een uurtje als headliner
Andere clash is Basement en Architects, vond Basement vorige keer heel tof maar Architects nog nooit gezien. Denk dat ik on the spot de beslissing maak.
Die set van Ice Nine Kills in het donker springt er voor mij wel echt uit. Dat zou voor mij de grootste must zijn
Vind zelf die korte set tijden ook wel echt raar. Een band als Architects bijvoorbeeld die op graspop als sub 75min krijgt en op Jera maar een uurtje als headliner
Ja mijn gedacht. Golle hebt gelijk. Echt wel korte sets!
Zat ik gisteren nog te klagen over hoe Knocked Loose op Graspop er in gaat slagen om in godsnaam 75 minuten gevuld te krijgen. Maar op Jera On Air krijgt een band als Trivium dan maar 50 minuten, The Offspring 60 minuten terwijl ze op Graspop (wat veel minder hun soort festival is) maar liefst anderhalf uur krijgen.
En ik ga weer overkomen als de oude zagende norse metalhead, maar ik vind 60 minuten voor bands als Papa Roach (ook al hoor ik ze niet zo graag meer tegenwoordig), Architects en The Offspring onrespectloos. Trivium had een uur moeten krijgen of zelfs 75 minuten, headliners anderhalf uur. Vind ik.