Prima eerste dag gehad! Toch vanwege de hitte ietsje later gegaan, om 15:30 waren we binnen. Het was eigenlijk verrassend goed te doen in de hitte. The Vaccines een deel van gekeken, leuke band, ik vind dat heerlijke festival muziek. Maar achteren gelopen om Buffalo Traffic Jam nog een stukje van te zien, ook dit een lekkere prima. Blij wel dat ik het hele optreden niet heb gezien, want na 3 nummers vind ik zijn stemgeluid al vervelend te vinden.
Ski Aggu in de tent een stuk van gekeken, de Duitse Joost.
Het leek even noodweer te worden, maar dat floepte precies langs het terrein. Door naar het Brand bier lokaal, wat verrassend genoeg dicht was. Daardoor het laatste stukje van Kingfishr kunnen zien, en ik baalde meteen dat ik daar niet meer van heb gezien.
Nog even wachten bij het bier lokaal, om daarna een onvergetelijk blond te drinken.. Niks mis het dat biertje, maar onvergetelijk... Zeker niet.
Door de gezelligheid het begin van Electric Callboy gemist, dus pas na 10 minuten aangehaakt. Ik vind dit dus een heerlijke festivalact.
De vrouw wilde het voorvak in bij Teddy Swims, dus hierdoor ook het einde van Electric Callboy voorbij laten gaan.
Ik had niet heel veel verwachting bij Teddy Swims, maar porverdikkeme, die show was prima. Podium was meer een decor geworden, ingericht als appartement inclusief bed en dartbord.
Fantastische stem, fantastische band! Hoogtepunt van de dag. De setting was dan ook meer dan prima. We stonden in het linker voorvak, hierdoor was rechts naast het podium prachtig de steeds verder zakkende zon te zien, met zonnestralen die tussen de truss door geweldig het podium op schenen..
Zara Larsson heb ik me aan gewaagd, maar totaal niet mijn ding en daardoor Voila gaan bekijken op Stage4, leuke band!!
Daarna rechts naast het voorvak 21P gekeken, leuke show, maar niet veel meer dan dat.
Ik zag de bui aankomen en bij de eerste druppel meteen bij een frietkeet onder het afdak gaan staan, perfecte timing! Goeie, korte plensbui om de dag mooi mee af te sluiten.