Pinkpop 2026

Ik vond Roxy best leuk toen ze net op kwam. Nu wel een beetje moe aan het worden. Show is nog steeds met een MC achter een desk die zowat niks doet maar wel (imo) lelijk er doorheen roept. Dat zij bijna een kwart niet meezingt omdat ze het dan aan een bandje overlaat helpt ook niet mee. En vaak niet super zuiver. Ze lult ook heel veel, bijna na elk nummer wel. Moet ik niet teveel om zeuren, want dat zijn de leukste stukjes eigenlijk. ze is wel heel geinig.

Ja, ze krijgt het publiek volgens mij best goed mee. Maar ook een heel groot gedeelte niet. Terwijl ik denk dat ze dat best zou kunnen. Dus ja, nee. Geen beste beurt van haar vind ik. En Pinkpop had dit natuurlijk al 2 jaar geleden de main moeten laten openen.

Voor het eerst in 7 jaar weer eens een dagje Pinkpop zaterdag, zin in. Vraagje: vroeger parkeerden wij onze auto eigenlijk altijd gewoon op een kwartier wandelen van het terrein ergens richting dat sportveld wat vroeger ook wel eens als parkeerplaats werd gebruikt, kan dat nog?
Hier kun je parkeren, net uit de parkeerzone, 10 minutjes lopen: https://maps.app.goo.gl/9PtzmzUhfXp8S5v69

Parkeer niet om de hoek want daar woon ik zelf 😁

Hier is ook een verborgen parkeerplaats, staat niet op streetview: https://maps.app.goo.gl/dF2tH5A8MvdcAT7a8

Success:)

Net een mail ontvangen van de manager van Dadi Freyr en de signeersessie is wel op zondag.
Hij zal signeren na zijn set.
Wat een soap! Wel leuk voor de fans die achter het net zouden vissen.

Ik schakel in op de livestream en zie EC, maar is dit een soort samenvatting waar een muziekje overeen is gezet?

Note; ohnee is live. Ik heb die band nooit zo heel goed begrepen en voelt tock vaak alsof het niet live gezongen is en de instrumenten ook niet live zijn.

Kingfishr komt zo met sercet optreden op het Hofje ( voormalige Garden of Love) pssssst at the Kinkstage

Laatst bewerkt:
Pinkpop blijft toch wel de Lidl onder de festivals.
Ik zal mij voortaan anders uitdrukken.

Het muzikale aanbod wat ik tot op heden voorgeschoteld heb gekregen, past helaas niet geheel bij datgene ik normaal gesproken reken tot mijn muzikale voorkeur. Ook de valse noten hier en daar kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen.

Maar om het positief te eindigen: het kan alleen maar beter worden.

Ik zal mij voortaan anders uitdrukken.

Het muzikale aanbod wat ik tot op heden voorgeschoteld heb gekregen, past helaas niet geheel bij datgene ik normaal gesproken reken tot mijn muzikale voorkeur. Ook de valse noten hier en daar kunnen mijn goedkeuring niet wegdragen.

Maar om het positief te eindigen: het kan alleen maar beter worden.
Je hoeft niet te kijken hé. Roxy is iets wat wel op zijn plek is bij Pinkpop net zoals Tsjechische Cowbell Gaze echt iets voor BKS is.

Moet eigenlijk niet reageren, maar ik vind juist dat Pinkpop flink wat stappen aan het zetten is. Weer een goede stream met live verslag, meer aankleding en wat meer randprogrammering (+5e stage) om maar wat te noemen..
Terrein is zeker een stuk beter, meer ruimte ook.

Festival is in volle gang. Laten we lekker daar bij blijven en daarover hebben ipv op elkaar ;)

Users who are viewing this thread