Pinkpop 2026

In de voorste cirkel bij the cure, wanneer moet ik daar dan staan? Ik wou zelf na editors die kant op gaan maar wat denken jullie.

Ik ga meestal voor de snelle makkelijke hap, frietje met snack of hamburger van de standaard eetkramen, of een broodje werrem sjink van Bufkes, soms een pasta (fijn grote porties).

In de voorste cirkel bij the cure, wanneer moet ik daar dan staan? Ik wou zelf na editors die kant op gaan maar wat denken jullie.
22:00 😉

maar zonder gekheid, als je na Editors aansluit dan zou het moeten lukken. Wil je wat verder vooraan, zou je moeten kijken of tijdens Editors al een horde begint te verzamelen halverwege de set van Editors en daarbij gezellig aansluiten bij zielsverwanten. Maar zodra de set van Editors klaar is gaan we er wel weer uit om plaats te maken 😉

22:00 😉

maar zonder gekheid, als je na Editors aansluit dan zou het moeten lukken. Wil je wat verder vooraan, zou je moeten kijken of tijdens Editors al een horde begint te verzamelen halverwege de set van Editors en daarbij gezellig aansluiten bij zielsverwanten. Maar zodra de set van Editors klaar is gaan we er wel weer uit om plaats te maken 😉
The Cure zal wel kneiterdruk worden. Ik zou daar op tijd zijn.

Komt straks al een pittig buienlijntje met onweer aan ri landgraaf ook.

Maak me wel wat zorgen over morgen: tot nu toe ziet t eruit dat het riskant kan worden gezien de windsnelheden & onweersverwachting. Hoop dat t wat meer noordelijk overtrekt maar ben er niet zo gerust op!

Een vraagje. Ik heb 5 dagtickets van iedereen op mijn ticketmaster account. Moet ik ze persee transferen of kunnen we ook gewooon samen naar binnen? Want niet iedereen heeft de ticketmaster app of account.

En komen mn vrienden dan nog opnieiw binnen als ze even naar buiten gaan?

Een vraagje. Ik heb 5 dagtickets van iedereen op mijn ticketmaster account. Moet ik ze persee transferen of kunnen we ook gewooon samen naar binnen? Want niet iedereen heeft de ticketmaster app of account.

En komen mn vrienden dan nog opnieiw binnen als ze even naar buiten gaan?
als je gelijktijdig aankomt en door de ingang gaat, kan vanaf 1 account 1voor1 gescand worden voor elke bezoeker.
Gaan de vrienden niet gelijktijdig naar binnen, hebben de mensen die samen naar binnen gaan in hun account de tickets nodig.

• Leuk
Waarderingen: pinkpopmaastricht

Maak me wel wat zorgen over morgen: tot nu toe ziet t eruit dat het riskant kan worden gezien de windsnelheden & onweersverwachting. Hoop dat t wat meer noordelijk overtrekt maar ben er niet zo gerust op!
Het bijzondere van Landgraaf is dat onweersbuien meestal hier net langs gaan, en we maar een schampschot krijgen. Het lijkt allemaal spannend, tot 20 minuten voordat de buienlijn Landgraaf zal "treffen", buigt het af of splitst het in tweeën..

Meestal, niet altijd, daar hebben we wel wat voorbeelden van..

Laatst bewerkt:
  • Metal!
Waarderingen: pinkpopmaastricht

Elke site zegt wat anders = niet te voorspellen.

"Een woordvoerder van Pinkpop heeft L1 inmiddels laten weten dat er op dit moment geen wijzigingen zijn in de planning voor het optreden van Morello in Landgraaf. Ook zijn concert in Doornroosje in Nijmegen op 22 juni staat nog gewoon op de agenda."

• Pray
Waarderingen: RickHuissen

Users who are viewing this thread