Pinkpop 2026

Hahaha heerlijk, ik heb veel lol met je gehad als doelman 🙏🏻

Dit jaar ben ik op Rock Werchter, Wildeburg (meteen het weekend er op 🫣) en Lowlands.

Wij hebben met Pinkpop een 2e klein thuis feestje staan na een grote de week ervoor. Ik probeer eea thuis nog zo te manipuleren dat ik ook naar Pinkpop kan, maar eigenlijk kan het niet…
Jammer!!

Ben bijzonder blij dat ik vorige week de trekker over had gehaald om een kaartje van Ticketswap te halen. Met de voorspelde zon, gaan de prijzen van de kaartjes weer omhoog. Natuurlijk zal eind volgende week de prijs iets gaan dalen maar kan nu toch fijn plannen.

heb een financiele meevaller dus ik koop gewoon de virjdagkaartjes voor de originele prijs. kga niet gokken op de iets goedkopere resale kaart.

nooit in mn leven nog zoveel voor 1 ticket betaald (155 euro)
record was twentyonepilots vorig jaar in de ziggo, 140 euro voor een staanplaats en coldplay 125 euro. haha.

long live inflatie.

• Leuk
Waarderingen: JP5
heb een financiele meevaller dus ik koop gewoon de virjdagkaartjes voor de originele prijs. kga niet gokken op de iets goedkopere resale kaart.

record was twentyonepilots vorig jaar in de ziggo, 140 euro voor een staanplaats en coldplay 125 euro. haha.

long live inflatie.
Het zal helaas, niet meer minder worden.

Maar dat is niet perse gokken toch? Want die vrijdagtickets verkopen niet uit dus je kan letterlijk tot het laatste moment wachten.

long live inflatie
Mijn 2e pinkpop en 1e keer een weekend was toen nog 125 euro voor een weekend. Met Metallica, Foo Fighters en Rage Against The Machine.

Toevallig deze week mijn record verbroken met een vip ticket voor Guns n Roses van 200 euro (originele waarde 380) via ticketmaster. Dus het kan nog gekker.

Met al deze weer vooruitzichten begint het weer aardig te kriebelen!
Deze week nog verder inluisteren en dan zijn we helemaal klaar voor mijn 18e keer Pinkpop🍻

Laatst bewerkt:

long live inflatie.
Maar dan heb je voor 15euro meer een hele festival(dag) erbij tov vorig jaar.

Heeft iemand al iets gehoord over de parkeerplaatsen en dan met name de plek (lees navigatie-invoer) van de Park en Bike locatie.

Users who are viewing this thread