Pinkpop 2026

als ik die setlist van The Cure op Primavera zie wordt het een lange zit in de eerste helft van de setlist, ik kijk er niet gek van op als we na Pictures of You het al voor gezien houden, al wat ik leuk vind zit in de tweede helft van de setlist (In Between Days en A Forest) en 6 nrs in de encore. Of eerst een uurtje SUN-Square rondkijken en dan het laatste uurtje aanhaken. Maar kan me goed voorstellen dat het na uiteindelijk Editors en Halsey al een lange dag geweest is en het wel gedaan is voor ons...
Hier ook hetzelfde idee. Maar ik ga het toch proberen om vanaf het begin het een kans te geven.
Note: ik heb ze al 4x gezien de afgelopen jaren, alleen heeft het mij nooit weten te pakken.

• Leuk
Waarderingen: hersenscheetje
als ik die setlist van The Cure op Primavera zie wordt het een lange zit in de eerste helft van de setlist, ik kijk er niet gek van op als we na Pictures of You het al voor gezien houden, al wat ik leuk vind zit in de tweede helft van de setlist (In Between Days en A Forest) en 6 nrs in de encore. Of eerst een uurtje SUN-Square rondkijken en dan het laatste uurtje aanhaken. Maar kan me goed voorstellen dat het na uiteindelijk Editors en Halsey al een lange dag geweest is en het wel gedaan is voor ons...
The Cure begint altijd zwaar, waarna ze de hits voor het einde bewaren.

Ja hoor, maar daar mag toch ook wel eens verandering in komen. Bij hoge uitzondering 😎

Ja heeeeeeeel graag juist!!!

Als er iets is dat wij met ons groepje missen bij Pinkpop is toch wat later door kunnen op een leuke manier. (En nee die “””feesttent””” op camping B die telt niet als leuk langer door)

• On fire
Waarderingen: B0G5
Voor het eerst in heel lange tijd weer eens een weekend naar Pinkpop. Heel veel zin in en al druk bezig met de voorbereiding. Blokkenschema is rond en accommodatie geboekt. Maar kan nog wel wat hulp van de Pinkpopveteranen gebruiken. Wat zijn jullie 'echt niet te missen' tips? Op Werchter is de bijvoorbeeld kip met friet en appelmoes een niet zo goed bewaard geheim. Naar welke eet/drinkstandjes moet ik op het terrein en daarbuiten? Welke aanrijroute moet ik absoluut niet nemen (Exto parking)? En natuurlijk al jullie andere Pinkpopgeheimen die je wil delen,
Toch wel benieuwd naar de aanraders, tips of pinkpopgeheimen of traditites van de die-hards hier.
Zelf wordt dit mijn 18e keer, ben zeer benieuwd naar wat de rest hier op te vertellen heeft!

Wij doen bijvoorbeeld elke dag als we richting het terrein vertrekken vanuit camping B altijd stoppen halverwege de lange weg om een vers getapt biertje te bestellen en even een snelle wc beurt bij het tankstation. Klinkt heel dom, maar dit is echt een traditie geworden en een momentje "dat het dan echt weer gaat beginnen"

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: fiesta

Users who are viewing this thread