Pinkpop 2026

Ja, daar heb ik het niet over, dat hoort inderdaad enorm bij de show. Maar in de Ziggo show vroeg ze ook meerdere malen aan de mensen die de camera bedienden om bepaalde mensen in het publiek even uit te lichten, of zwaaide ze naar mensen die lang terug bleven zwaaien en joelen, of maakte ze even een praatje of grapje tussendoor met iemand op rij 1. Dat haalde steeds enorm de vaart eruit want het gebeurde na vrijwel elk nummer.
Zo een vrouwelijke Dave Grohl dus

Wel? Even wat geluisterd maar dit is toch 13 in een dozijn pop muziek? Is het live heel speciaal dan ofzo?
Ik heb zelf niet heel veel met het genre en de muziek, maar het staat live echt als een huis. Bizar goede stem, mooie show eromheen, was op LL vorig jaar echt een fijn optreden en je zag de headliner kwaliteiten.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal
Wel? Even wat geluisterd maar dit is toch 13 in een dozijn pop muziek? Is het live heel speciaal dan ofzo?
Live echt uitstekend. Speelt de ene vijfsterrenshow na de andere. Vorig jaar ook het beste wat ik zag op RW. 20 (!)-koppige band ook gewoon de vorige keer, en dat nog los van hoe getalenteerd ze zelf is.

Alle superlatiefjes zijn terecht.

• Geweldig
Waarderingen: degrotegeneraal

Users who are viewing this thread