Graspop Metal Meeting 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lars.
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Ik hoor net van @Joslittel dat Distant niet mocht optreden omdat het te warm was op het podium in de Marquee. Dat is wel een extreem slechte zaak zeg! Hebben ze dan toch echt het aircosysteem van vorig jaar overboord gekieperd? Kan me dat nauwelijks voorstellen, want dat is onverantwoord en een serieuze downgrade voor je bezoekers.
Oef, en dit is de minst warme dag! Ik hoop dat vanaf komend jaar de tenten weer minder warm zijn, ik heb sowieso al last van onwel worden in de tenten, zou zonde zijn als dit nog erger wordt...

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Ik hoor net van @Joslittel dat Distant niet mocht optreden omdat het te warm was op het podium in de Marquee. Dat is wel een extreem slechte zaak zeg! Hebben ze dan toch echt het aircosysteem van vorig jaar overboord gekieperd? Kan me dat nauwelijks voorstellen, want dat is onverantwoord en een serieuze downgrade voor je bezoekers.
Sorry wat? Ben dan blij dat ik niet gegaan ben vanwege warmte maar... Wat?!? Marquee gezeik is elk jaar een ding maar dit is wel extreem! Paar jaar geleden met Decapitated moest het dicht vanwege een truss die naar beneden kwam... Maar die kwamen savonds terug.

Zie wel weer waar die extra euros naartoe gaan... Niet naar regelen van je fucking festival dus.

• Leuk
Nou, zeg dat. Dit is warm, maar nog niet extreem toch dat je optredens ervoor zou moeten afzeggen? Lijkt wel Primavera (maar dat zou in NL en BE nooit gebeuren ;) )

• Verdrietig
Sorry wat? Ben dan blij dat ik niet gegaan ben vanwege warmte maar... Wat?!? Marquee gezeik is elk jaar een ding maar dit is wel extreem! Paar jaar geleden met Decapitated moest het dicht vanwege een truss die naar beneden kwam... Maar die kwamen savonds terug.

Zie wel weer waar die extra euros naartoe gaan... Niet naar regelen van je fucking festival dus.
Er is ook een barrière in de Marquee gekomen die de tent dus in tweeën verdeelt. En daarmee komt er een einde aan de circle pits en walls of death die de hele tent bestrijken. Dus hartstikke geinig hoor, die 10 vierkante meter extra. Maar qua concertbeleving leveren we flink in met die nieuwe tent. Niet best.

De nieuwe Metal Dome ziet er daarentegen wel fantastisch uit met allerlei nieuwe schermen rondom in de tent.

Distant heeft toch gewoon een half uur later opgetreden? Verder nog nooit zo gezweet als daarnet bij Ankor, terwijl ik toch op nog hetere festivals ben geweest.

• Leuk
Waarderingen: N1tje
Nou, zeg dat. Dit is warm, maar nog niet extreem toch dat je optredens ervoor zou moeten afzeggen? Lijkt wel Primavera (maar dat zou in NL en BE nooit gebeuren ;) )
Hellfest met 40+ ging ook in 2 tenten dus weet ook niet wat hier het excuus moet zijn.

Meer mensen trouwens die merken dat security op camping wat strenger is? Zijn er pas 1 dag maar nu al meerdere vragen of glas bij hebben (hebben we niet). Ben dat ook niet gewend.

Wel kuddos voor hier geraken. Beste parking beleving ooit! Maar WEER geen bordjes voor rode parking of überhaupt parking. Vanaf Retie was het echt "zoek het maar uit kut". We zijn die kutzooi ondertussen gewend maar ook weer... 29 jaar ja? Dankjewel Google Maps want met GMM bordjes zat ik nu in Duitsland.

• Leuk
Waarderingen: InsaniTiny
Zo, dat hoort er niet te best uit allemaal.

Opnieuw geen deftige waterpunten. Boompjes bij de Jupiler Stage weg. Tenten heter dan ooit. ...

Hopelijk doen ze er nog iets aan. Tenminste extra waterpunten moeten ze toch voorzien. Het is niet alsof die hitte niet voorspeld was.

Probeer het koel te houden, mensen !

Er is ook een barrière in de Marquee gekomen die de tent dus in tweeën verdeelt. En daarmee komt er een einde aan de circle pits en walls of death die de hele tent bestrijken. Dus hartstikke geinig hoor, die 10 vierkante meter extra. Maar qua concertbeleving leveren we flink in met die nieuwe tent. Niet best.

De nieuwe Metal Dome ziet er daarentegen wel fantastisch uit met allerlei nieuwe schermen rondom in de tent.
Dat is denk ik nog erger. Moet het nog gaan zien maar de Marquee was altijd mijn veilige haven. Niet mee kutten godverdomme.

Vanaf de camping merk ik wel iets te hard de Rap vibe... Alles van de Jupiler stage klinkt momenteel hartstikke ruk. Maar ben wel benieuwd naar LB vanavond.

• Leuk
Dat is denk ik nog erger. Moet het nog gaan zien maar de Marquee was altijd mijn veilige haven. Niet mee kutten godverdomme.
Idem ja...

Vanaf de camping merk ik wel iets te hard de Rap vibe... Alles van de Jupiler stage klinkt momenteel hartstikke ruk. Maar ben wel benieuwd naar LB vanavond.
Dat is bij Blackgold. Zat die net ook op de stream te kijken, maar man wat klonk dat kut. Maar goed, ook geen verrassing want ik heb echt helemaal niets met hip-hop.

Meeting gaat mij niet meer lukken, maar als je iemand ziet met zwart met rode vlechtjes, een beanie op en een roze gitaar op haar arm, voel je vrij om me aan te spreken voor een mini meet up🎉

• Leuk
Waarderingen: Akephalos

Users who are viewing this thread