Graspop Metal Meeting 2026

Lijkt me voor jullie een goed idee. Maar ik vrees dat ik jullie dat moeilijker ga vinden als slechtziende. Daarom stel ik voor dat er tenminste 1 iemand op me wacht vlak na ankor (14:05) Dan kunnen we nog nakomen naar de bar.
Komt goed, Robin! (y)
Ik ben zelf ook bij Ankor, en zal zoals gebruikelijk ergens rechts vooraan staan.
Na het optreden blijf ik daar wachten tot de tent iets leger is en ik je zie, dan lopen we samen richting de meeting.

Wie nog meer al in de Metal Dome direct na Ankor wil meeten en meelopen is uiteraard welkom! 🙂

Komt goed, Robin! (y)
Ik ben zelf ook bij Ankor, en zal zoals gebruikelijk ergens rechts vooraan staan.
Na het optreden blijf ik daar wachten tot de tent iets leger is en ik je zie, dan lopen we samen richting de meeting.

Wie nog meer al in de Metal Dome direct na Ankor wil meeten en meelopen is uiteraard welkom! 🙂
Ah ik was van plan om van Ankor naar Blackgold door te lopen maar als jij mij daar staat op te wachten bij de uitgang van de metaldome wordt dat nog een uitdaging ;)

1000047632.jpg

De laatste denk ik?
De onderste 3: zetra heb ik geprobeerd maar was niets voor mij. Van Carpenter Brut wist ik dat al. Vaak geprobeerd na goede reviews hier, maar niets voor mij.

Future Palace niet aan toegekomen om te beluisteren.

Rain City Drive vond ik iets beter, maar wederom te weinig tijd om in te luisteren.

Solstafir ooit nog eens gezien in Leeuwarden bij Into The Void. Maar is niet genoeg blijven hangen.

Periphery is een hele goede Must See. Ik weet dat het niet hoort, maar ben toch gestopt met inluisteren nadat ze gigantisch gingen clashen met BLS.
Maar zonder die clash een must see.

Dan Return to Dust. Kon ze niet. Door een tip van @JB. Serieus naar gaan luisteren. Zoals ook al in de beschrijving van de band staat. Echt heerlijke Alice in Chains vibes met dezelfde melodramatische samenzang en melodieën. Echt een aanrader.

• 100
Waarderingen: MetalLimbo
Komt goed, Robin! (y)

Wie weet zie ik je voor, tijdens of anders na ankor. Als ik je niet direct zie na ankor zal ik miojn witte stok omhoog steken als ik hem niet vergeet. je zult me wel herkennen. Heb die dag een t-shirt van bloodywood aan. Opnieuw als ik het niet vergeet. En mijn zonnehoedje... Als ik het niet vergeet haha.

Users who are viewing this thread