Graspop Metal Meeting 2026

Dag beste kijkers,

Voor mij mag het duwen stillekes stoppen en kzal maar hier afkloppen ipv te wachten tot 22:00.
Nog steeds veel onzekerheid voor zaterdag, vooral zondag, ook maandag.
max: woe - ma: 24, 27, 28, 29, 27, 25
min: 15, 16, 17, 18, 17
neerslag: Of moet ik zeggen kans op wolken vanaf zaterdagavond, zondag...
wind: Welke wind?
Vergelijk het met vorig jaar. Heel mss de laatste dag 1 klein verfrissend buitje...

Morgen zijn we er weer met meer weer.

Dag beste kijkers,

Voor mij mag het duwen stillekes stoppen en kzal maar hier afkloppen ipv te wachten tot 22:00.
Vergelijk het met vorig jaar. Heel mss de laatste dag 1 klein verfrissend buitje...

Het zal puffen worden, vrees ik ...

• Leuk
Waarderingen: Pauly Robin
Zejer wel, die is het hele jaar actief, als je wil stuur je nummer en dan voegen we je terug toe

Thanks,.ik zit erin
Geweldig! Ik ga helemaal stuk! Laat ze maar als gast aanwezig zijn volgende week🤘🏻😆

Dag beste kijkers,

He huh how wat ?
Vergelijk het met vorig jaar....

(haalt koffer leeg, pakt tasje en zwembroek en mini fan)

• Thinking
Waarderingen: Pauly Robin
Hier op de valreep toch nog een mooie ontdekking gedaan. Vrijdag zat ik nog met een (voor mij toch) groot gat in de avond en aangezien er hier zovelen Breaking Benjamin als een must see zagen, het toch nog een kans gegeven.
En ja, er alsnog ingekomen! @MetalLimbo: als je wil mag je ze nog upgraden naar 8 (stonden maar als 2 of 3 denk ik).
Op die manier een mooie combo met We Came As Romans en dus Breaking Benjamin.
Ik had Death To All en Kublai Khan Tx wel als eventueel te zien, maar bij het opnieuw luisteren kreeg ik er eerder minder dan meer zin in. Met daarna Knocked Loose en mocht dat tegenvallen Cradle Of Filth als backup ziet die vrijdagavond er meteen veel beter uit 🥳

Laatst bewerkt:
  • Metal!
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo en won666
Schön, jetzt ist genau die Hälfte (25 von 50) der Listen fertig! :Cool:🤘
Und noch einige weitere ganz in unmittelbarer Nähe.
Natürlich werden nicht alle das Formular vollständig ausfüllen, aber ich denke, wir sollten mindestens 35 erreichen.:)

Nachfolgend eine weitere Übersicht (sortiert nach der Anzahl der abgeschlossenen Bands):

Bekijk bijlage 21130
Bekijk bijlage 21131
Bekijk bijlage 21132
Bekijk bijlage 21133
Bekijk bijlage 21134
Bekijk bijlage 21135

https://forum.festileaks.com/threads/graspop-metal-meeting-2026.2048/post-673569

Ich dachte, ich hätte alle Etappen geschafft.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MetalLimbo
Hier op de valreep toch nog een mooie ontdekking gedaan. Vrijdag zat ik nog met een (voor mij toch) groot gat in de avond en aangezien er hier zovelen Breaking Benjamin als een must see zagen, het toch nog een kans gegeven.
En ja, er alsnog ingekomen! @MetalLimbo: als je wil mag je ze nog upgraden naar 8 (stonden maar als 2 of 3 denk ik).
Op die manier een mooie combo met We Came As Romans en dus Breaking Benjamin.
Ik had Death To All en Kublai Khan Tx wel als eventueel te zien, maar bij het opnieuw luisteren kreeg ik er eerder minder dan meer zin in. Met daarna Knocked Loose en mocht dat tegenvallen Cradle Of Filth als backup ziet die vrijdagavond er meteen veel beter uit 🥳
Staat genoteerd! :)(y)

Excuses, die had ik gemist, en deze blijkbaar ook:

Ik mis bij jou alleen nog de vrijdag Metal Dome:

Harakiri For The Sky
Elder
Kadavar
Oranssi Pazuzu
Leprous
Vower
TX2

En ook nog Grade 2, die stonden wel in je lijstje, maar zonder cijfer (verwarrend ook met dat cijfer in de naam.. ;)):

The Dillinger.... : 4
Pennywise: 7
John coffey: 3
Grade 2:
Thrown: 5
Slay squad: 5
Black Gold: 4

Users who are viewing this thread