Graspop Metal Meeting 2026

+ bush forbidden harms way en scowl 2

Harms Way hier vermeld zien worden pikt nog steeds (hun cancellation obviously)
Het hoe/wat/waarom is volledig, 100% te begrijpen uiteraard, maar wat een gekkenhuis had Jupiler Stage geweest.

Voor mij persoonlijk toch de zuurste cancel dit jaar denk ik

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Is dat nog een andere groep dan de Festifans Community?

Ja, is whatsapp groep van forumgebruikers gemaakt ten tijde van de grote festileaks meeting van 2023 (?). Veel (oud-)gebruikers van het forum in de appgroep en werd toen ook gebruikt voor snelle communicatie voor dingen als de meeting en "he waar staan jullie?"

• Leuk
Waarderingen: Slyder73x en Dwarf
I was really disappointed with their Rock Am Ring set the other day. Felt very lifeless and bland, the exact opposite of what I was expecting. I hope they put on a better show at Graspop next week...
That's to bad.

Any other experiences you would like to share regarding Graspop bands that you saw on RaR? :)

Please tell me We Came As Romans was horrible so I can skip the final part for a front row spot at Breaking Benjamin.
Awkward The Office GIF

• Sad
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Pommer
Die heb ik toevallig ook beiden op de planning staan ja, dat wordt nog interessant
Ja WCAR is eigenlijk wel dé ontdekking voor mij deze editie, en BB de band die ik (na SOAD) misschien wel het langst op mijn verlanglijstje heb staan om eens live te zien. Wil daar geen seconde van missen en het liefst dus front row.

Het is maar 5 minuten overlap maar die doen wel erg pijn 😂 Ik kan er mee leven om na "where did you go?" weg te gaan bij WCAR, dus ik heb de setlist er vanwege dit dilemma toch maar even bij gepakt en in theorie is het wellicht mogelijk met de sprint van mijn leven... hoeveel minuten zouden jullie ervoor uittrekken van de Jupiler naar North Stage ergens vooraan?

Ja WCAR is eigenlijk wel dé ontdekking voor mij deze editie, en BB de band die ik (na SOAD) misschien wel het langst op mijn verlanglijstje heb staan om eens live te zien. Wil daar geen seconde van missen en het liefst dus front row.

Het is maar 5 minuten overlap maar die doen wel erg pijn 😂 Ik kan er mee leven om na "where did you go?" weg te gaan bij WCAR, dus ik heb de setlist er vanwege dit dilemma toch maar even bij gepakt en in theorie is het wellicht mogelijk met de sprint van mijn leven... hoeveel minuten zouden jullie ervoor uittrekken van de Jupiler naar North Stage ergens vooraan?
Is een beetje afhankelijk van de volksverhuizing maar in principe moet het in enkele minuten wel lukken

Tip: bij de mainstage helemaal langs de zijkant blijven lopen tot je echt helemaal voorin bent en dan pas invoegen richting het midden. Dat is altijd een stuk gemakkelijker.

Op zich al wandelend aan een goed tempo kom je daar wel op 5 minuten, maar zoals hierboven aangegeven, hangt wat van de mensenmassa af. Vooral het punt aan de inkom van de festivalweide is meestal nogal chaotisch.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Pommer
Is een beetje afhankelijk van de volksverhuizing maar in principe moet het in enkele minuten wel lukken

Tip: bij de mainstage helemaal langs de zijkant blijven lopen tot je echt helemaal voorin bent en dan pas invoegen richting het midden. Dat is altijd een stuk gemakkelijker.
Jep dit was ook altijd mijn tactiek op Werchter.

Oke ik denk dat ik er maar gewoon voor ga, nog even m'n gehurkte start trainen de komende dagen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Loek123

Users who are viewing this thread