Graspop Metal Meeting 2026

Mooi om te lezen dat het zo goed was! Ik kijk bewust niet in de setlist, hou toch wel een beetje van het verrassingseffect. Maar ik hoop en verwacht stiekem ook wel dat ik elke song mee kan brullen. ZIN IN!
Zonder de setlist verder te spoilen kan ik wel zeggen dat het echt een greatest hits setlist is dus dat mee brullen komt goed :)

• Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en Pommer
Voor de fun eens de kaart van vorig jaar over die van dit jaar gelegd.
De witte vlakken zijn de belangrijkste verschillen ten opzichte van vorig jaar.

De marquee is duidelijk groter geworden, de metal dome ook, de classic rock is gedraaid, de beer en stories heeft een meer langwerpige vorm en is wat opgeschoven en ook de jupiler stage toont groter op de kaart dit jaar ten opzichte van vorig jaar. (zou er dan toch een scherm zijn????)
Verder leek het, als de twee kaartjes op elkaar lagen dat de wc's ook iets verder naar achteren doorliepen en tegenover de marquee wat breder geworden, dus wie weet...
Hou er rekening mee dat de kaarten niet op exacte schaal zijn. Dus het kan dus verrekenen.
Bekijk bijlage 21100

Het kruis (kan me niet meer herinneren of er meerdere waren) is daar dus vervangen door wat Redbull-herkenningspunten.
Nee niet de kruizen weg. Stond daar prima
Iedere telefoon die niet meer dan een paar jaar oud is overleefd een festivaldag wel toch
Eerste jaar hield de telefoon het 4 dagen vol (viel uit op de terugweg). 5 jaar later hoop dat hij einde dag haalt. Andere moet een dikke batterij uitkomst bieden.
Maar rond afterparty tijd ben ik met zekerheid offline.

1000032437.jpg
Gecorrigeerd lijstje. Overigen zou wel goed moeten zijn deze was het meest vertekend.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en MandyRose
Hou er rekening mee dat de kaarten niet op exacte schaal zijn. Dus het kan dus verrekenen.
Daar had ik inderdaad zo goed als rekening mee gehouden.
De dimensies een klein beetje aangepast en dan kwamen de randen van het terrein allemaal perfect overeen. Ook de mainstages staan precies hetzelfde en de kruisen komen ook op elkaar te liggen, dus zo goed als mogelijk heb ik de schaal wel laten overeenkomen.
Maar het blijft uiteraard vrijblijvend, want ik ben geen landmeter.
Van de tenten ben ik wel redelijk zeker, zeker ook omdat ze zelf hebben aangegeven dat het om nieuwe constructies gaat.
De WCs, heb ik bewust onder meer voorbehoud gezet omdat het wel iets breder lijkt, maar dat kan dus aan de schaal liggen.

Waarom is iDeal/Wero geen optie voor resale tickets?? Alleen Payconiq en creditcards zijn toegestaan. Voorgaande jaren nooit problemen mee gehad in de normale verkoop en net kon ik het campingticket ook gewoon aftikken met iDeal. Raar

Nee niet de kruizen weg. Stond daar prima

Eerste jaar hield de telefoon het 4 dagen vol (viel uit op de terugweg). 5 jaar later hoop dat hij einde dag haalt. Andere moet een dikke batterij uitkomst bieden.
Maar rond afterparty tijd ben ik met zekerheid offline.

Bekijk bijlage 21120
Gecorrigeerd lijstje. Overigen zou wel goed moeten zijn deze was het meest vertekend.
Dus:
Carpenter Brut 3 → 9 😮
Periphery 3 → 4
Rain City Drive 3 → 4
Return To Dust 3 → 4

Top, aangepast!
Ik mis van jou als het goed is alleen nog de Donderdag Jupiler Stage:
Pennywise
John Coffey
Thrown
BLACKGOLD
The Dillinger Escape Plan