Graspop Metal Meeting 2026

A perfect circle spelen wel een goeie set op RaR! Nog niet echt bekend mee, maar verbaasd me dat die al sinds 2018 niet meer op gmm hebben gestaan.
Die hebben dan ook geen enkele Europese tour gedaan sinds 2018 dus dat is niet zo gek. Hopelijk komen ze snel nog eens op Graspop en wachten ze niet weer 8 jaar met een volgende tour. Was voor mij wel de headliner die het hoogst op mijn wishlist stond voor graspop 2026, maar helaas.

A perfect circle spelen wel een goeie set op RaR! Nog niet echt bekend mee, maar verbaasd me dat die al sinds 2018 niet meer op gmm hebben gestaan.
Mja, misschien ben je Tool in 2024 een beetje vergeten..? 😶

Edit: Misschien niet bekend, maar APC is dus een side project van Maynard James Keenan van Tool. ;)

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf
Nog tien dagen.. Ik merk dat het festivalgevoel en het enthousiasme nog wat ontbreken. Zit nog te veel in de dagelijkse sleur van werk e.d.

Nog maar waar extra in gaan luisteren en alvast wat spulletjes pakken om het op te wekken. En als ik daar eenmaal ben komt het zeker goed!
Was er maar een of ander initiatief waarmee men probeerde wat hype te creëren... 🤪

Ik moet dringend wat inluisteren, zodat ik 50 clashes kan ontdekken.
btw, moet ik nu echt 2 weerberichten maken per dag? haha check zelf maar. De nieuwe oostenwind heeft wat zitten duwen...

• Leuk
Staat de meeting al vast? Is daar een aparte pagina voor? Is dat tijdens ego kill talent voor ankor?
Ben net bezig met mijn loopschema te maken.

• Leuk
Combichrist gaat hem niet worden voor mij. Ik heb wat nummers opgezet, maar was al heel snel afgeleid en niet meer aan het luisteren.
Ellende klinkt wel als iets dat ik zou willen gaan zien want ik vond het wel écht graaf klinken. Jammer van de clashes met Malevolence en Rivers of Nihil (waarvan ik nog altijd niet weet wat ik ermee moet, zal een keuze op het moment zelf worden).

Voor de records:
- Combichrist: won't see
- Ellende: probably see
Hop, en alweer een promotie, van 2 naar 4, Combichrist doet goede zaken.. 😂

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH

Users who are viewing this thread