Ik zag vandaag (allee gisteren, het is al na middernacht) Sepultura op South Of Heaven en ben niet echt positief over de show. Ik zie
@Slyder73x schrijven dat het er een feestje uitzag. Ik stond wel maar een klein beetje verder dan de P.A. en heb niks moshpit opgemerkt. Maar zelfs dan nog vond ik het allemaal tam overkomen. Zag ik ze enkele jaren geleden nog in Eindhoven, een pit die bijna tot aan de ingang ging en een gigangische stofwolk. Maar zelfs dan kwam het tam over. Derrick perst amper nog iets uit zijn longen en alles werd precies trager gespeeld. Veel intermezzo's, kwam traag op gang, veel te veel nieuwe nummers, ... .
Ik heb dan ook besloten dat ik mijn afscheid hier neem. Ik heb de show uit gekeken en ben dankbaar dit nog gezien te hebben. Maar op Graspop wordt het Primal Fear voor mij. Ralf klinkt nog 10 keer zo agressief als Derrick zonder te moeten screamen, pig squeelen, grunten of whatever. 10 keer zo krachtig en 10 keer zo goed. Heel misschien nog het finale afscheid op Graspop 5 minuten maar aangezien ik gene pepermolen aan mijn gat heb ...
Megadeth was ook een van de zwakkere keren dat ik ze zag. Veel fouten en veel slordigheden. Maar wel nog steeds een topoptreden
Maar de absolute koningen van de thrash metal? Die titel gaat vandaag naar Anthrax! Dat gaat zo een leuk optreden worden in de marquee!