Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Die hebben enkele jaren geleden het Sportpaleis in een mum van tijd uitverkocht en sindsdien zijn ze alleen maar groter geworden. Nostalgische millennials die vroeger hun laatste centen aan pinten en festivalbandjes uitgaven, hebben ondertussen een stuk meer budget.
Als The Offspring vandaag festivals als Graspop Metal Meeting kan headlinen, dan kan Blink-182 dat zeker ook.
Als ze van Werchter Parklife een jaarlijks concept willen maken, dan lijkt een dag met Blink-182, Fall Out Boy, Jimmy Eat World, Zwangere Guy en een reünie van Sum 41 me iets dat bijzonder snel uitverkocht geraakt.
Ik schat The Offspring persoonlijk wel hoger in, van Blink ken ik alleen All The Small things, en dat was wel een lollige plaat toen ik 17 was. Sum 41 vond ik persoonlijk sterker met meer "hits"
Maar er is blijkbaar een publiek voor, weer wat bijgeleerd
Ik bedoelde het ook niet als kritiek, eerder als oprechte vraag.
Ik schat The Offspring persoonlijk wel hoger in, van Blink ken ik alleen All The Small things, en dat was wel een lollige plaat toen ik 17 was. Sum 41 vond ik persoonlijk sterker met meer "hits"
Maar er is blijkbaar een publiek voor, weer wat bijgeleerd
Ik bedoelde het ook niet als kritiek, eerder als oprechte vraag.
Dat ledscherm bovenaan het podium of die schermen aan de geluidstorens in het publiek, misschien is dat wel de 'hoog in de lucht' nieuwigheid op graspop dit jaar?
Die mainstage area daar is echt huge dus die schermen daar achter zijn echt nodig. Capaciteit van dat festival ook het dubbele van die van GMM. de mensen die achterin staan weten niet eens dat er een podium is denk?