Graspop Metal Meeting 2026

Dag beste kijkers,

Hier het eerste weerbericht. En iemand was me al voor omdat ze meteovista hebben ontdekt.
Meteovista geeft voor woensdag en donderdag 25 en 24 graden aan met een kleine kans op neerslag.
Meteo geeft voor woensdag 24 graden met misschien een beetje neerslag. Maar de onzekerheid zit nog tussen de 16 en 28 graden ongeveer. Andere jaren als ik zo ver vooruit keek zag ik soms 21 graden en dan werd het erg wisselvallig. Omdat ze nu 24, 25 voorspellen en mss een buitje gok ik ofwel licht wisselvallig weer voor graspop en af en toe een droge dag. Ofwel gaan we weer duwen.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
PS: Vanaf vrijdag begint de grotendeels droger / licht wisselvallige periode. Dus ik verwacht dan een verandering in het weerbeeld of meer duidelijkheid.

Is men deze tekst bij Venom al tegen gekomen op de website?

Venom will celebrate 45 YEARS OF WELCOME TO HELL at #GMM26! For this unholy occasion, original Venom founders Jeff "Mantas" Dunn and Tony "Abaddon" Bray will summon the spirit of the first-ever black metal album in a unique one-off performance.

To make this night even more legendary, they will be joined by an infernal all-star line-up of guest musicians: Nergal (Behemoth), David Vincent (I AM MORBID / Terrorizer/Vltimas), Sakis Tolis (Rotting Christ), Diva Satanica (Bloodhunter, ex-Nervosa) and Blake “Bulldozer” Arenvurst (Interceptor).

• Metal!
Waarderingen: Jamel
Ik had ook een melding gehad dat de laatste vervangers + 5 gasten zijn aangekondigd voor graspop. Weet iemand hier meer van?
En ook wie wie vervangt met de uren als je dat weet?

Dag beste kijkers,

Hier het eerste weerbericht. En iemand was me al voor omdat ze meteovista hebben ontdekt.
Meteovista geeft voor woensdag en donderdag 25 en 24 graden aan met een kleine kans op neerslag.
Meteo geeft voor woensdag 24 graden met misschien een beetje neerslag. Maar de onzekerheid zit nog tussen de 16 en 28 graden ongeveer. Andere jaren als ik zo ver vooruit keek zag ik soms 21 graden en dan werd het erg wisselvallig. Omdat ze nu 24, 25 voorspellen en mss een buitje gok ik ofwel licht wisselvallig weer voor graspop en af en toe een droge dag. Ofwel gaan we weer duwen.
Morgen zijn we er weer met meer weer.
PS: Vanaf vrijdag begint de grotendeels droger / licht wisselvallige periode. Dus ik verwacht dan een verandering in het weerbeeld of meer duidelijkheid.
Mijn excuses, ik laat vanaf nu de eer aan u! 🫡

Users who are viewing this thread