Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Cameraploeg en toebehoren is er gewoon hoor. Er zijn vaak livestreams te volgen vanop de Jupiler.
+ vorige jaren stond er een scherm thv de foodtrucks met live-footage van de jupiler stage. Dat maakt het net des te vreemder.
de optredens worden allemaal al gefilmd door een cameraploeg, en worden uitgezonden op het scherm bij de foodtrucks (en ook op de livestream) dus het is enkel wat extra schermen plaatsen lijkt mij. maar wellicht denk ik er te makkelijk over. zal wel te weinig ruimte voor zijn of het kost te veel geld.
Cameraploeg en toebehoren is er gewoon hoor. Er zijn vaak livestreams te volgen vanop de Jupiler.
+ vorige jaren stond er een scherm thv de foodtrucks met live-footage van de jupiler stage. Dat maakt het net des te vreemder.
gaan ze met de voetbal misschien niet nog een jaar wachten voor die schermen. mogelijk naar volgend jaar toe upgrades daar voor de verjaardag en nu enkel kosten aan de tenten?
Vreemd, Beers and stories is op de map nu die tenten constructie? Daar was hier pas nog verwarring over, of die schuin stond of niet? Beers and stories is toch die bar tent die nu op de map metal plaza als label heeft?
Die barren lijken er gewoon te zijn. Maar zoals @tmatheussen al aangaf. De map lijkt nog niet af te zijn. Hij is nog niet officieel gepubliceerd in de app.
Die barren lijken er gewoon te zijn. Maar zoals @tmatheussen al aangaf. De map lijkt nog niet af te zijn. Hij is nog niet officieel gepubliceerd in de app.
Ik denk dat ze ook nog een nieuwe versie van de app gaan publiceren, er worden maar 500 items geladen, maar er zijn er meer dan 600 in totaal, die zullen waarschijnlijk gewoon in de laatste 100 zitten. Lijkt me vreemd dat ze die juist vergeten
Daar stond vorig jaar die nieuwe coktailbar, geen idee wat de naam daarvan was maar dat zal het wel zijn
EDIT: Was dat niet de Kraken bar vorig jaar? met dat Kraken spiced black rum. weet niet of dat er weer is dit jaar? zie ze zo snel niet tussen de sponsors staan.
Vreemd, Beers and stories is op de map nu die tenten constructie? Daar was hier pas nog verwarring over, of die schuin stond of niet? Beers and stories is toch die bar tent die nu op de map metal plaza als label heeft?
Goed punt ja, Beers & stories is normaal binnen in de tent. kunnen twee dingen zijn lijkt me
De vlaggetjes staan gewoon verkeerd
De speciaalbier bar is naar buiten verplaatst om binnen ruimte te maken voor de voetbalfans
Er is daar buiten wel een stuk meer ruimte dan voorheen, dus mogelijk is de bierbar weer terug naar buiten toe verhuisd. aantal schaduwplekken is volgens mij ook fink omhoog gegaan in die metal plaza in vergelijking tot vorig jaar
Logistiek hadden ze vorige jaren dan toch dezelfde uitdagingen als die in die tent was/is? Je hebt daar toch ook niet meteen een rechtstreekse gateway naar enige opslag?
het blijkt moeilijk om een concept te bedenken waarbij de gemiddelde festivalbezoeker er geen moeite mee heeft om 20 euro af te tikken voor een coktail
zeker als je weet dat je bij @gerbthederp op de Boneyard gratis een long island kunt krijgen
het blijkt moeilijk om een concept te bedenken waarbij de gemiddelde festivalbezoeker er geen moeite mee heeft om 20 euro af te tikken voor een coktail
zeker als je weet dat je bij @gerbthederp op de Boneyard gratis een long island kunt krijgen