Graspop Metal Meeting 2026

Maar nu spelen ze juist 20 minuten tijdens KL? Ik weet hun oorspronkelijke speeltijd niet, dan stonden ze meer in overlap met KL?

En denken ze dat KL al rond 23 h 30 gedaan is? Want eerlijk gezegd zou me dat niet verbazen. Ik zou eerder verbaasd zijn als die band er al in slaagt 75 minuten te vullen, die hebben nog maar 2 full albums geloof ik? Want ik heb wel al vaker gemerkt dat bands vroeger stoppen. Dying Wish bv stond geboekt 40 minuten maar stopte al na een half uur

Pas op, hun headliner set van vorig jaar in AB ff nagekeken & die nummers in een playlist in Spotify geschoten
Die komt dan neer op 53min, zonder enige vorm van pauze tussen nummers (gitaarwisseltjes, ff de bridge wat langer, publiek wat opnaaien tussendoor)
Denk niet dat 75min een probleem zal zijn. (ook zoals aangegeven door Loek, 3 volledige albums & wat EP spul... Paar nummers extra moet wel kunnen)

Zal in elk geval een van m'n hoogtepunten vh weekend worden!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en won666
Gisteren in de loop van de dag werden er nog wel wat dingen aangepast, dus denk eraan zolang er geen officiele announcement is, kunnen er nog zaken veranderen (naam, icon etc, locaties zullen grotendeels wel correct zijn)

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en CedricH
Gisteren in de loop van de dag werden er nog wel wat dingen aangepast, dus denk eraan zolang er geen officiele announcement is, kunnen er nog zaken veranderen (naam, icon etc, locaties zullen grotendeels wel correct zijn)
Er mankeren hier en daar nog wat details indd. Omheiningen die hier en daar onderbroken zijn, een nooduitgang die 90° gedraaid staat, ... Desalniettemin, vind ik het heel vet, die 3D map!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Lars.

Ik mag hopen dat er nog wel wat typo's uit zullen gaan ook...
Overdekte area op Inferno om te ontbijten heeft nu nog als klinkende titel 'Breaktfast Aria' bvb

1780480733684.png1780480752350.png

Wat denken jullie, zijn dit beiden schermen of is één van de twee een banner? (links is van de jupiler stage in de app, rechts van mainstage)

Ben bang dat de linker toch meer op een banner lijkt dan op een scherm, ook door dat witte ding erboven dat er anders uit ziet

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en jonasvh
IMG_7484.jpeg

Opnieuw geen schermen aan de Jupiler lijkt het. Aan de zijkanten komen de vlammen terug van hun (standaard) doeken die ze eraan hangen.

• Leuk
Waarderingen: Dwarf
Bekijk bijlage 20898Bekijk bijlage 20899

Wat denken jullie, zijn dit beiden schermen of is één van de twee een banner? (links is van de jupiler stage in de app, rechts van mainstage)

Ben bang dat de linker toch meer op een banner lijkt dan op een scherm, ook door dat witte ding erboven dat er anders uit ziet

Blaming Spider-Man GIF

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en Loek123
Bekijk bijlage 20898Bekijk bijlage 20899

Zal gewoon 2 banners zijn. Ik denk dat het logistiek gewoon niet te doen is met een extra cameraploeg/schakelaar/kabels/cameras/beveiliging.

Vooralsnog niet veel look en feel verandering gezien op deze map.

nog steeds niet mee wat de organisator bedoelde dan vorig jaar. Maar hej er is bijna een map!

• Leuk
Waarderingen: Dwarf en jonasvh

Users who are viewing this thread