Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Hi All, ik heb een dagkaart voor morgen en wil eigenlijk bij een vriend in de tent pitten zodat ik niet hoef te stressen voor de laatste bus/trein. Is dat te doen of controleren ze streng en zijn er aparte polsbandjes o.i.d? Ik las ook dat overnachten op de parking in camper of auto verboden is, maarja controleren ze dat echt? Thanks alvast voor jullie antwoorden en vooral: Geniet dit weekend! Hoe dan ook heel veel zin in :)

Blood Incantation ook heel vet. Dat maakt BKS wel uniek. De variatie qua genres, staat echt van alles.

Positief verrast om het publiek ook! Was bang dat het na 10 min leeg zou lopen. Maar men zat er echt goed in, hulde!

• Leuk
Waarderingen: BeWario
Jack White verdient toch beter dan dit half geïnteresseerde publiek dat BKS tegenwoordig blijkbaar aantrekt?

Jack White is een geweldige gitarist, dat kan ik echt niet ontkennen. Maar een beetje contact met het publiek had ik wel kunnen waarderen.. ik stond achterin het voorvak.

Zaterdag (inmiddels vandaag dus) eerste keer BKS. Zin in!

Ik kom helaas laat in de middag en had eerst het idee om de auto gratis te parkeren bij Tilburg station in de buurt en dan de shuttle bus te pakken (heb al een kaartje hiervoor).
Nu zit ik toch te twijfelen om door te rijden en te parkeren bij het festival terrein zelf.

Hoe is de drukte aan het einde van de avond/begin nacht op de parking vs. shuttle bussen? Wat raden jullie aan?

Sudan Archives stelde niet teleur. We stonden lekker vooraan en meteen een persoonlijk hoogtepunt binnen. Daarna snel terug naar mijn fiets want die was ik vergeten op slot te zetten 😒.. pokkeneind lopen in de miezerregen. Curtis Harding moeten missen grotendeels.
De la SouL was ok en Swordes deed het lekker.
Het is echt een pak drukker en de Secret area en Casbah zijn helemaal ok nu.
Blij dat we er weer zijn en dat mijn fiets er nog stond.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en JP5
Jack White is een geweldige gitarist, dat kan ik echt niet ontkennen. Maar een beetje contact met het publiek had ik wel kunnen waarderen.. ik stond achterin het voorvak.
Hij had geen bindteksten, maar maakte wel degelijk contact met het publiek 😉 Belangrijker: hij en zijn band speelden retestrak met een geweldige setlist.

• Leuk
Waarderingen: rlf
Als je een feestje wilt meemaken: Joey Valence & Brae. Een mix tussen hiphop, drum en bass, 2010 edm, samples en van alles en nog wat.
Hierbij werd ik vorig jaar DTRH uit de nieuwe fozzy lop tent gesmeten. Vanaf seconde 1 handen omhoog en moshpits, dak ging eraf. Moest na een 25 min echt bijkomen en ff de tent uit. Wel aanrader!

Users who are viewing this thread