Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Hopelijk is het nu wel klaar met de afzeggingen, maar met Pommelien hebben ze nu wel een sterke vervanger gevonden.

Ik vond Amaare rete saai op de Lowlands stream vorig jaar, maar toch wel weer een van de grote midcard namen op je affiche die wegvalt. Pommelien is wel goed geregeld overgens, los van dat ik het zelf vreselijke muziek vind.

Jammer dat ze Jason Isbell niet ergens hadden kunnen optrommelen, staat morgen in de 013 en had ik ook wel willen zien (en zijn fanbase lijkt me ook wel op BKS aanwezig te zijn??).

• Leuk
Waarderingen: Tobuzzter
Met de shuttlebus had ik dan wellicht geluk, of jullie pech. Maar dat kon dit jaar echt niet sneller.

De mate waarin de security iedere tas wil controleren verbaast me ook. Ik vraag me echt af waarom in hemelsnaam; kan me amper voorstellen dat ze hiermee nou zo veel gevaarlijk/illegale situaties voorkomen.
Rond 2 uur deed de shuttlebus er wel meer dan een half uur over vanwege de files etc.

Malandra van Ão was direct al zo’n festivalhoogtepuntje. NewDad ook erg goed. Leuk dat de band zo enthousiast was. Wat een prachtige tent, die TWO. Hele festival prachtig aangekleed. Volgend jaar weer, die beslissing is al gemaakt.

Users who are viewing this thread