Best Kept Secret 2026

• Onderwerp starter Onderwerp starter Brian
  • Startdatum Startdatum
  • Featured
Om 9:30 gearriveerd in de rij bij de parking, om 10:30 op de camping. Parking (P1) was modderig, er reden zich meerdere auto’s vast bij de ingang. 9:45 aangesloten in de rij van festivalgangers die langer was dan ik had verwacht, maar echt wel vlot verliep. Geen Lowlands-praktijken. Ik snap nu jullie opmerkingen over het stuk lopen van de parking naar de camping.. Regen viel gelukkig mee, zonnetje komt tevoorschijn. Tot zover leuke sfeer. Tent staat, ik heb er zin in. Veel plezier, mede-festivalgangers!

Die rij voor de parking is bijzonder lang…
Pro tip parkeer aan de andere kant van de n weg volgend jaar nooit een rij vaak geen ticket controle en je kunt zo over de parallel weg over naar de ingang dus je hoeft dan ook die klote brug niet over. Vele voordelen hahaha.

Pro tip parkeer aan de andere kant van de n weg volgend jaar nooit een rij vaak geen ticket controle en je kunt zo over de parallel weg over naar de ingang dus je hoeft dan ook die klote brug niet over. Vele voordelen hahaha.
Daar is geen ‘officiële’ parking toch? Of wordt die gewoon niet aangegeven?

Ik vind het een logistieke nachtmerrie. Shuttlebus en trein zou juist gestimuleerd moeten worden, maar in plaats daarvan doe je er megalang over. DTRH heeft de zaakjes wel echt veel beter op orde.

• Leuk
Waarderingen: Onibaba

Users who are viewing this thread