Oasis

Ik hoop echt dat de geruchten van een tijdje geleden niet waar zijn en dat we een stuk meer locaties krijgen, Harry Styles kan nog wel eens een vervelende trendzetter zijn.
idem, maar regardless wat het wordt
ik moet ze echt weer zien
voor alles wat het vroeger was, wat het betekend en gewoon hoe goed ze zijn nu

moet dringend mijn gouden plaat van oasis eens ophangen in ons huis...

misschien morgen eens werk van maken

• Leuk
Waarderingen: luluasas
idem, maar regardless wat het wordt
ik moet ze echt weer zien
voor alles wat het vroeger was, wat het betekend en gewoon hoe goed ze zijn nu

moet dringend mijn gouden plaat van oasis eens ophangen in ons huis...

misschien morgen eens werk van maken
Gaaf man die gouden plaat, die zou ik zeker een keer ophangen ja! De video's van vorig jaar gaven mij ook heel veel FOMO, wil er ook sowieso heen maar als ze ergens in Nordrhein Westfalen komen zou het top zijn, hoef ik niet naar die verdomde Johan Cruijf Arena. Gofferpark, Werchter of Groningen mag ook maar dat zie ik niet gebeuren.

Gaaf man die gouden plaat, die zou ik zeker een keer ophangen ja! De video's van vorig jaar gaven mij ook heel veel FOMO, wil er ook sowieso heen maar als ze ergens in Nordrhein Westfalen komen zou het top zijn, hoef ik niet naar die verdomde Johan Cruijf Arena. Gofferpark, Werchter of Groningen mag ook maar dat zie ik niet gebeuren.
is eentje van Dont believe the truth, op de kop kunnen tikken jaar of 2 na de split voor een best ok bedrag (incl handtekeningen en bewijs van echtheid)
heeft sindsdien altijd opgehangen in alle woonplaatsen sindsdien.
met de laatste verhuis moet er helaas nog een pak uitgeladen worden en deze steekt nog steeds weg.

• Winning
Waarderingen: Oasiss

Users who are viewing this thread