ES Primavera Sound Festivals 2025

Primavera blijft echt een top festival. Ondanks dat ik de balans de tussen de echte headliners een beetje mistte, stond er een muzikaal zo'n breed en goed scala aan acts om 3 dagen van te smullen.

Top 5;
1) LCD Soundsystem
2) TV on the Radio
3) FKA Twigs
4) Saho de Sagazan
5) MJ Lenderman

Hoe lang duurde de set in werkelijkheid van FKA Twigs?

Wat heeft Primavera Porto een prachtige festival locatie. Qua bezoekersaantal valt het reuze mee. Voor de mensen die er ooit naar toe willen, €50 extra voor een VIP ticket kan ik iedereen aanraden al is het voor de wc’s.

• Leuk
Waarderingen: sloeber
Ik ging met twee vriendinnen en we hebben ons geen moment ongemakkelijk of onveilig gevoeld, ook niet tijdens het terugwandelen/fietsen rond 5u-6u 's nachts. Door de headliners zal deze editie misschien wel een jonger, meer LGBTQIA+-gezind publiek hebben aangetrokken, die deel uitmaken van een community waar het handhaven van safe spaces en nultolerantie tgo grensoverschreidend gedrag hoge prioriteit hebben. Wel zag ik veel berichten passeren over massale pickpockets tijdens bepaalde acts, maar op dat gebied heeft Barcelona sowieso een nogal negatieve reputatie.

Dank, ik had dit gelezen maar was nog niet van gekomen te reageren.

Klinkt goed allemaal. Los van die onvermijdelijke pickpockets. Ik ben er met mijn eigen ouders een paar keer geweest in mijn jeugd, toen was het ook al opletten geblazen.

Ik kreeg voor vaderdag in ieder geval een Barcelona reisgidsje van mijn dochter. Blijkbaar had ik toch al wat enthousiaste signalen gegeven. 😅

• Geweldig
Waarderingen: sloeber

Users who are viewing this thread