Sport algemeen

Allemaal goed en wel, zo'n halftime show, maar wat is het punt als je dan met zo'n slappe show afkomt? Beetje liedjes zingen op een groot doek, matig hoor.

Waren samen met Bieber wel de enigen die niet lipsyncten, denk ik?
Ja, zo zag ik het ook. Ik vond BTS nog het minst cringy deel van de show, ook een prestatie.

• Leuk
Waarderingen: JP5
Sukkeltjes Bieber is wel het dieptepunt in bijna 100 jaar wk finales en dan heb je hele discutabele wk's gehad. Dat paredes nog op het veld staat is ook belachelijk... Wat een verschrikkelijke finale op alle fronten. Oprecht niet de sport waar ik zo van houd

Tja, als er miljoenen Amerikanen dachten "we gaan eens zien of het was is, dat voetbal waar ze buiten onze grenzen zo gek over doen", denk ik niet dat deze wedstrijd veel zieltjes gaat winnen. Spanje zou een verdiende wereldkampioen zijn, het is stabiel en superieur, maar ook heel saai.

Die Argentijnen zijn allemaal varkens, maar er is tenminste beleving, bij die Spanjaarden is 't allemaal nogal zakelijk en beheerst.

Tja, als er miljoenen Amerikanen dachten "we gaan eens zien of het was is, dat voetbal waar ze buiten onze grenzen zo gek over doen", denk ik niet dat deze wedstrijd veel zieltjes gaat winnen. Spanje zou een verdiende wereldkampioen zijn, het is stabiel en superieur, maar ook heel saai.

Die Argentijnen zijn allemaal varkens, maar er is tenminste beleving, bij die Spanjaarden is 't allemaal nogal zakelijk en beheerst.
De wedstrijd zit tenminste nog tactiek in, alles daarbuiten is een vieze kapitalistische poppenkast

De wedstrijd zit tenminste nog tactiek in, alles daarbuiten is een vieze kapitalistische poppenkast

Zou het wel waarderen als "sporadisch eens naar het doel schieten" wat meer werd geĆÆncorporeerd in de tactieken.

Zit op een punt dat ook een goal van Argentiniƫ welkom is, heb geen zin in een extra half uur van deze angstige matigheid.

Users who are viewing this thread