Sport algemeen

Oranje wel dan? ;)
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen

Als Vlaming met neutrale blik geen voorkeur maar Marokko lijkt me een (h)echt team, zit ook hun in DNA.
Als beide teams nu eens vol op de aanval zouden spelen (wishful thinking), krijg je een dijk van een match maar wat is de kans?
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
Ook wel eens hiermee. Het centrale duo achterin bij Marokko is wel het zwakste, dus misschien dat een Brobbey in vorm daar wel cruciaal kan zijn.
 
Ik vind Nederland toch ietsjes sterker

Bounou vs. Verbrugge = Bounou
Mazaroui vs. van der Ven = van der Van
Riad vs. van Dijk = van Dijk
Diop vs. van Hecke = van Hecke
Hakimi vs. Dumfries = Hakimi
Bouaddi vs. de Jong = De Jong
Aynaoui vs. Gravenbergh = Gravenbergh
Ounahi vs. Reijnders = Reijnders
El Khannouss vs. Gakpo = Gakpo
Saibari vs. Brobbey = Ik zou dit op een gelijkspel zetten, Saibari is de beter voetballer, maar Brobbey is net meer spits. Maar geef hem toch aan Saibari)
Diaz vs. Malen = Malen
Ik ben nog niet zo overtuigd van Van de Ven eigenlijk, ik vind hem niet beter dan Mazraoui.
 
Tegen Marokko schat ik in op 60/40 voor ons. Mochten we doorgaan een prachtig tijdstip op zaterdag 4 juli 19.00. Mocht dan gewonnen worden vol euforie bij Gorillaz zou toch wel een enorm mooi moment worden zeg.

Let's go!
 
Tegen Marokko schat ik in op 60/40 voor ons. Mochten we doorgaan een prachtig tijdstip op zaterdag 4 juli 19.00. Mocht dan gewonnen worden vol euforie bij Gorillaz zou toch wel een enorm mooi moment worden zeg.

Let's go!
Vooruitkijkend zou als we Marokko pakken, de ronde erna wel haalbaar moeten zijn tegen (waarschijnlijk) Canada. Weer daarna komt Frankrijk op het menu he? Dan zal het klaar zijn.
 
Vooruitkijkend zou als we Marokko pakken, de ronde erna wel haalbaar moeten zijn tegen (waarschijnlijk) Canada. Weer daarna komt Frankrijk op het menu he? Dan zal het klaar zijn.
Eerder Zwitserland dan Canada denk ik? En daarna Frankrijk of Duitsland?

Maar goed, eerst Marokko. Dat wordt al lastig genoeg.
 
Ja, zeker wordt Marokko lastig zat. Maar ik dacht dat Canada tegen Zuid-Afrika gaat spelen de volgende ronde.
Canada en Zwitserland hebben stuivertje gewisseld na de wedstrijd van woensdag, dus inderdaad tegen de winnaar van Canada-Zuid Afrika nu.
 
Wat gaaf dat Kaapverdië gewoon een ronde verder is, is ze ook gegund, wel bijzonder dat je zonder te winnen 2de wordt. Ook gefeliciteerd aan de Belgen, "gewoon" groepswinst en nog niets aan de hand, je moet groeien in een toernooi zullen we maar zeggen... Nederland-Marokko heb ik persoonlijk erg veel zin in, moet dinsdag gewoon werken dus geen idee hoe ik dat ga doen maar dat is een zorg voor later.
 
En Wout naar Twente, hij ligt niet overal even goed in de smaak, maar m.i. een uitstekende aanwinst voor Twente
 
En Wout naar Twente, hij ligt niet overal even goed in de smaak, maar m.i. een uitstekende aanwinst voor Twente
Engnek eerste klas maar ook die moet je in je team hebben soms. Kan lekker gaan concurreren met Lammers die om zijn plek als 1ste spits nu ook alles moet gaan geven, geweldige speler maar vaak te laks. Wel erg blij dat Ten Hag nu al 3 spelers heeft binnengehaald en de eerste overbodige spelers ook al verkocht zijn. Over 4 weken moeten we er al staan dus goed dat de selectie nu al kleur krijgt.
 
Wat gaaf dat Kaapverdië gewoon een ronde verder is, is ze ook gegund, wel bijzonder dat je zonder te winnen 2de wordt. Ook gefeliciteerd aan de Belgen, "gewoon" groepswinst en nog niets aan de hand, je moet groeien in een toernooi zullen we maar zeggen... Nederland-Marokko heb ik persoonlijk erg veel zin in, moet dinsdag gewoon werken dus geen idee hoe ik dat ga doen maar dat is een zorg voor later.

Mijn plan is gewoon vroeg wakker worden door de baby en het voor werk terug kijken. Als je wakker wordt om 5.00 ipv 3.00 en gewoon niet je telefoon erbij pakt, kan je gewoon NPO start opstarten en de wedstrijd terugkijken zonder je nachtrust kwijt te raken.

Mijn enige probleem is het onderstaande filmpje. Ik woon op redelijk vergelijkbare afstand van deze rotonde als onze Wim van de Klub C. Dat is niet erg en het is ook gewoon een gezellig buurtfeestje, maar ook na Tunesië om 3:00 's nachts blijkt men zich daar te verzamelen met vuurwerk.

Ik weet dus vooral niet of ik spoilerloos de wedstrijd kan kijken of dat ik wakker wordt van vuurwerk bij een winst van Nederland, of een winst van Marokko en zelfs bij een verlies gaat men alsnog naar de rotonde... In die zin maakt het eigenlijk niet uit wat er gebeurd op de rotonde en weet ik in principe nog niks in dit geval. Enige verschil is misschien het aantal toeters.

Kan me nog herinneren dat ik beelden zag van feestende Nederlanders én Marokkanen op de betreffende rotonde bij het vorige WK nadat we net het huis hadden gekocht en dat ik dacht "laat ik eens kijken waar die rotonde is...". Leuke verrassing was dat.

Edit: filmpje nog toegevoegd.

 
Engnek eerste klas maar ook die moet je in je team hebben soms. Kan lekker gaan concurreren met Lammers die om zijn plek als 1ste spits nu ook alles moet gaan geven, geweldige speler maar vaak te laks. Wel erg blij dat Ten Hag nu al 3 spelers heeft binnengehaald en de eerste overbodige spelers ook al verkocht zijn. Over 4 weken moeten we er al staan dus goed dat de selectie nu al kleur krijgt.
Lammers kan dus ook uitzien naar een nieuwe plek; ik las dat ze naar Uneken als backup voor Weghorst kijken.

Zonder grap, ik vond en vind hem ook geen engnek, hij gaat er gewoon minimaal 20 inleggen komend seizoen (als hij fit blijft).
 
Mijn plan is gewoon vroeg wakker worden door de baby en het voor werk terug kijken. Als je wakker wordt om 5.00 ipv 3.00 en gewoon niet je telefoon erbij pakt, kan je gewoon NPO start opstarten en de wedstrijd terugkijken zonder je nachtrust kwijt te raken.

Mijn enige probleem is het onderstaande filmpje. Ik woon op redelijk vergelijkbare afstand van deze rotonde als onze Wim van de Klub C. Dat is niet erg en het is ook gewoon een gezellig buurtfeestje, maar ook na Tunesië om 3:00 's nachts blijkt men zich daar te verzamelen met vuurwerk.

Ik weet dus vooral niet of ik spoilerloos de wedstrijd kan kijken of dat ik wakker wordt van vuurwerk bij een winst van Nederland, of een winst van Marokko en zelfs bij een verlies gaat men alsnog naar de rotonde... In die zin maakt het eigenlijk niet uit wat er gebeurd op de rotonde en weet ik in principe nog niks in dit geval. Enige verschil is misschien het aantal toeters.

Kan me nog herinneren dat ik beelden zag van feestende Nederlanders én Marokkanen op de betreffende rotonde bij het vorige WK nadat we net het huis hadden gekocht en dat ik dacht "laat ik eens kijken waar die rotonde is...". Leuke verrassing was dat.

Edit: filmpje nog toegevoegd.

Dat wordt nog een heel karwei!

Ik ga maandag op dinsdag gewoon mijn nachtrust opofferen.
 
Hoe heeft België het gedaan (los van de afgetekende uitslag)? In het kader van, je moet in het toernooi groeien, lijkt België nu toch een mooi pad naar de kwart finale uitgestippeld te hebben.
 
Hoe heeft België het gedaan (los van de afgetekende uitslag)? In het kader van, je moet in het toernooi groeien, lijkt België nu toch een mooi pad naar de kwart finale uitgestippeld te hebben.
Nieuw-Zeeland naar huis gespeeld. We worden wereldkampioen!
Nee serieus: goede wedstrijd, erg veel kansen gemist ook. Maar een kat een kat noemen: de tegenstander was ook niet van het allerhoogste niveau.
 

Users who are viewing this thread