Mijn plan is gewoon vroeg wakker worden door de baby en het voor werk terug kijken. Als je wakker wordt om 5.00 ipv 3.00 en gewoon niet je telefoon erbij pakt, kan je gewoon NPO start opstarten en de wedstrijd terugkijken zonder je nachtrust kwijt te raken.
Mijn enige probleem is het onderstaande filmpje. Ik woon op redelijk vergelijkbare afstand van deze rotonde als onze Wim van de Klub C. Dat is niet erg en het is ook gewoon een gezellig buurtfeestje, maar ook na Tunesië om 3:00 's nachts blijkt men zich daar te verzamelen met vuurwerk.
Ik weet dus vooral niet of ik spoilerloos de wedstrijd kan kijken of dat ik wakker wordt van vuurwerk bij een winst van Nederland, of een winst van Marokko en zelfs bij een verlies gaat men alsnog naar de rotonde... In die zin maakt het eigenlijk niet uit wat er gebeurd op de rotonde en weet ik in principe nog niks in dit geval. Enige verschil is misschien het aantal toeters.
Kan me nog herinneren dat ik beelden zag van feestende Nederlanders én Marokkanen op de betreffende rotonde bij het vorige WK nadat we net het huis hadden gekocht en dat ik dacht "laat ik eens kijken waar die rotonde is...". Leuke verrassing was dat.
Edit: filmpje nog toegevoegd.
Al sinds het WK van 1998 komen mensen naar de rotonde om overwinningen van Oranje te vieren.
www.nu.nl